اتفاق عجیب در دوره رییس معزول؛ اعزام کارمند فدراسیون فوتبال با لباس «خدمه» پرواز

پیگیری‌ها حاکی از آن است که یکی از کارمندان آقای فدراسیون فوتبال در دوره رییس سابق با لباس خدمه پرواز در سفر تیم بانوان حضور داشته است.

به گزارش مشرق، تخلفات پرونده مدیریت رییس سابق فدراسیون فوتبال هر روز ابعاد تازه و عجیب تری پیدا می‌کند. تخلفاتی که موجب شد تا وی از سوی کمیته اخلاق به مدت ۲ سال از تمام فعالیت‌های مدیریتی در این رشته محروم شود.

یکی از مهمترین دستورالعمل‌های ورزش ایران همراهان تیم در زمان اعزام‌ها است. براساس این دستورالعمل  اجرایی اعضای تیم های ورزشی کشور در بخش بانوان و آقایان کاملا تفکیک شده و مجزا هستند به صورتی که حضور آقایان در کادر تیم بانوان یا بالعکس خلاف قوانین و مقررات است. بر همین اساس فدراسیون‌های ورزشی نمی توانند به همراه تیم های بانوان، آقایانی را با عناوین مختلف اعزام کنند و فدراسیون فوتبال هم ملزم به تبعیت از این مقررات است.

بیشتر بخوانید:

کمیته اخلاق عزیزی خادم را ۲ سال از هرگونه فعالیت های فوتبال محروم کرد/ دبیرکل هم جریمه شد

براساس پیگیری های صورت گرفته، اتفاق عجیب در دوره مدیریت گذشته فدراسیون صورت گرفته است. پیگیری ها حکایت از آن دارد که یکی از کارمندان فدراسیون فوتبال و از افراد نزدیک به رئیس وقت این فدراسیون در یکی از سفرهای رسمی تیم ملی بانوان به یکی از کشورهای آسیای میانه، به عنوان کارمند خدمه پرواز یکی از شرکت های هواپیمایی و با لباس خدمه این تیم را همراهی کرده است.

البته این تخلف از چشم رییس وقت فدراسیون پنهان نبوده بلکه گزارش فرد مورد نظر که نامش در فهرست پاداش های نجومی نزدیکان رییس سابق نیز دیده می شد،  در ان برهه از زمان به رئیس وقت فدراسیون ارائه شد و وی هیچ گونه واکنشی به موضوع نداشته و برخورد قانونی لازم را با فرد متخلف صورت نداده است.

اینکه چگونه یک نفر برای همراهی با تیم زنان در خارج از کشور هم قوانین ورزش و هم قوانین سازمان هواپیمایی را دور زده است یکی از جدی‌ترین ابهامات پرونده تخلفات رییس سابق به شمار می‌رود. مهمترین علامت سوال این تخلف آن است که هماهنگی حضور غیر قانونی این شخص با لباس خدمه پرواز چگونه صورت گرفته و این تخلف محرز قانونی با هماهنگی و نقش آفرینی چه افرادی صورت پذیرفته است؟

دور زدن تمام دستورالعمل‌های ورزشی در شرایطی که امکان صدور مجوز سفر خدمه پرواز یک شرکت هواپیمایی برای یکی از کارمندان فدراسیون فوتبال بدون قانون شکنی های متعدد و تخلفات محرز در این بخش وجود نداشته و مبادی مربوطه در حال بررسی و رسیدگی به این پرونده عجیب هستند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • مرضیه IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    4 0
    از این دسته تخلفات به وفودر داره انجام میشه. حتی در سازمانها و ادارات دولتی دورافتاده. نه شکایت به نتیجه میرسه نه تذکر. پوست کلفت تر از این حرفان.دلت خوشه.
    • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
      0 0
      طرف تیم ملی اوت شده رو برده جام جهانی بجای دستت درد نکنه ....
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    9 0
    فدراسیونهای دیگه مملو از این تخلفات است.
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    0 1
    وقتی بناست سوزنی با اینهمه فساد و تخلفات آشکارش برخورد نشه پس دیگه بازگو هم نشه بهتره چون با اینمهمه هم زدنها فقط بوگند بیشتری بلند میشه و لاغیر
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    2 0
    اینا که تخلف نیستند ، تخلف میخوای از تاج نامببر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس