کد خبر 1375577
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
واکنش افشاریان به سوقصد به جان کمک داور دیدار ذوب‌آهن - تراکتور

رییس کمیته داوران گفت: به محض رسیدن مدارک، قضیه سوقصد به جان کمک داور دیدار ذوب‌آهن و تراکتور را بررسی خواهد کرد.

به گزارش مشرق، خداداد افشاریان، رییس کمیته داوران در خصوص حادثه رخ داده برای کمک داور دیدار دو تیم فوتبال ذوب‌آهن و تراکتور و شایعه سو قصد به جان مرتضی شهریاری، توضیح داد: هنوز مدارکی در خصوص این قضیه به دست ما نرسیده است. من خوشحالم که در این حادثه آسیب بسیار شدیدی به این کمک داور نرسیده است. به محض این که گزارش‌ها به دست من برسد و اسناد و مدارک موجود را دریافت کنم، حتما قضیه را پیگیری خواهم کرد. پیگیری این موضوع وظیفه من است و شخصا پیگیر آن خواهم بود. 

بیشتر بخوانید:

تبعات سنگین باخت احتمالی در سیرجان برای پرسپولیسی‌ها

همچنین اسماعیل صفیری یکی از اعضای کمیته داوران درباره این اتفاق گفت: ما در حال پیگیری این قضیه هستیم و قرار است خداداد افشاریان، شخصا این موضوع را پیگیری کند. گزارش این اتفاق به دست ما رسیده اما هنوز مدارکی دریافت نکرده‌ایم. برای برگزاری جلسه، هنوز چیزی به اعضای کمیته داوران اعلام نشده اما ما آماده هستیم تا این اتفاق را بررسی و در صورت نیاز از مراجع قضایی آن را پیگیری کنیم.

 شب گذشته، مرتضی شهبازی، کمک داور دیدار ذوب‌آهن و تراکتور در اتوبان تهران - قم دچار حادثه شد و خودرو این داور واژگون شد. او مدعی شده این حادثه زیر سر اعضای باشگاه ذوب‌آهن و به خصوص سرپرست این تیم بوده است. این کمک داور در جریان دیدار ذوب‌آهن و تراکتور و در دقیقه ۹۰ این دیدار، گل تیم میزبان یعنی ذوب‌آهن را آفساید اعلام کرد و کادر فنی تیم میزبان از این تصمیم خشمگین و به داوری بازی اعتراض کردند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس