لبنان

حامیان حزب‌الله در پی پیروزی برخی نامزدهای‌شان در انتخابات لبنان(بر اساس نتایج غیررسمی) در خیابان‌ها شادی کردند.

به گزارش مشرق، انتخابات پارلمانی جدید در لبنان دیروز (یکشنبه؛ ۲۵ اردیبهشت) برگزار شد؛ آراء در حال شمارش است و هنوز نتیجه نهایی اعلام نشده است.

در همین ارتباط، تعدادی از طرفداران حزب‌الله و متحد شیعی آن حزب «أمل» با اعلام نتایج غیر رسمی مبنی بر پیروزی برخی از نامزدهای خود در خیابان‌ها جشن گرفتند.

بیشتر بخوانید:

علت حساسیت انتخابات پارلمانی در لبنان +فیلم

روزنامه «النهار» نزدیک به رقبای مقاومت، در همین ارتباط گزارش کرد، حامیان حزب‌الله و امل سوار بر موتور و ماشین و همراه با سردادن شعارها و سرودهای خود به خیابان‌های لبنان آمدند.

این روزنامه افزود، صدها خودرو و موتورسیکلت که پرچم‌های حزب‌الله و امل را در دست داشتند، در این حرکت جمعی شرکت کردند.

«یونیوز» هم در همین زمینه اعلام کرد، با آغاز شمارش آرا و اعلام برخی نتایج غیررسمی، جشن مناطق جنوبی لبنان از جمله «النبی شیث»، ضاحیه و نبطیه و غیره را در برگرفت.

وزیر کشور لبنان پس از پایان رسمی رای گیری در انتخابات پارلمانی لبنان، میانگین میزان مشارکت در این انتخابات را حدود ۴۱ درصد اعلام کرد .

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    1 3
    اما متحدان مسیحی شما شکست سختی خوردند. ائتلاف شما دیگر توان تشکیل دولت و یا شرکت در آن را ندارد.
    • امین IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      0 0
      اکثریت پارلمان رو حزب الله و متحدان مقاومت تشکیل میدهند بنابراین تشکیل دولت هم به همین جبهه واگذار شده شما برو با شبکه های غربی و سعودی خودت رو گول بزن شدیداً غربزده ها دارن میسوزند میشه از تیتر رسانه هاشون دید که چقدر ناراحت اند و نا امید. بیچاره ها لال شدن از وقتی که خبر پیروزی حزب الله اومده
  • مهدی IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    2 2
    مردم لبنان مثل مردم ایران روزی متوجه اشتباهشان میشن که دیرشده وکشورشون خسارت زیادی دیده!!
    • امین IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      0 0
      اتفاقاً مردم لبنان به سوریه نگاه کردن و دیدن که اگر بخواهند از جبهه مقاومت خارج بشن باید منتظر ظهور داعش باشند. مقاومت یک اندیشه اسلامی است و ضد استکباری و ضد صهیونیسم هر کس در جبهه مقاومت نباشد یعنی همراهی با دشمنان اسلام و ایران لبیک یا خامنه ای درود بر سید حسن نصرالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس