گواردیولا: با تمام وجودمان خواهیم جنگید تا جام را نگه داریم

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی به هواداران این تیم اطمینان خاطر داد که در هفته پایانی لیگ برتر این تیم با تمام توانش برای از دست ندادن صدر جدول خواهد جنگید.

به گزارش مشرق، تساوی ۲-۲ روز گذشته (یکشنبه) منچسترسیتی در خانه وستهام کار این تیم را برای دفاع از عنوان قهرمانی‌اش در لیگ برتر سخت کرد، چرا که فاصله صدرنشین با لیورپول رده دومی که سه‌شنبه باید مقابل ساوتهمپتون بازی کند را به چهار امتیاز رساند. با این اوصاف در صورت برتری شاگردان کلوپ در بازی پیش رو، دیدارهای من‌سیتی و لیورپول در هفته پایانی حساسیتی دوچندان پیدا می‌کند.

او در پایان بازی مردانش در خانه وستهام گفت: من درباره یک چیز می‌توانم به شما اطمینان خاطر بدهم؛ اینکه ما با تمام وجودمان تلاش خواهیم کرد تا قهرمان شویم. بازی آخرمان در خانه و در حضور هواداران است و این یک امتیاز بزرگ است که می‌توانیم همراه با آنها جشن قهرمانی بگیریم و من منتظرش هستم. ما یکی دو روزی استراحت خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم که برای بازی برابر استون‌ویلا آماده شویم، اما نکته مثبت این است که هنوز سرنوشت قهرمانی دست خودمان است. بازیکنان من مصمم به کسب پیروزی هستند و ما در تمام طول فصل این موضوع را نشان دادیم.

گواردیولا افزود: من احساس می‌کنم که هر بار قهرمان یک جامی می‌شویم، بردن آن برای دفعه بعد سخت‌تر می‌شود، اما خُب این رقابت سخت چیزی است که شما باید از رقیبی مانند لیورپول انتظار داشته باشید. ما می‌دانیم که دیگر اجازه اشتباه کردن نداریم.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در پاسخ به این سؤال که آیا هفته پایانی لیگ برتر می‌تواند هفته‌ای دراماتیک از آب درآید، اظهار داشت: ۱۰ سال پیش سرخیو آگوئرو چنین اتفاقی را برای سیتی رقم زد. وضعیت فعلی ما هم بسیار شبیه به همان سال است، چون از نظر محاسباتی همان شرایط را داریم. کار سخت خواهد بود، چون بازی سرشار از احساسات خواهد بود، اما ما با تمام توان‌مان کار می‌کنیم تا بازی را ببریم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس