کد خبر 1375396
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵
نتایج کامل دومین روز والیبال جام باشگاه‌های آسیا

دومین روز از مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا در تهران با برتری نمایندگان ایران، تایلند و قراقستان همراه بود.

به گزارش مشرق، بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۲ از ۲۴ اردیبهشت با حضور هشت تیم در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی آغاز شده است.

نتایج دیدارهای یکشنبه بدین شرح است:

نماینده تایلند فاتح جدال نزدیک با گاز جنوب عراق

در نخستین بازی امروز تیم‌های ناخون راتچاسیمای تایلند و گاز جنوب عراق به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده تایلند با شکست سه بر یک گاز جنوب به نخستین برد خود در این مسابقات دست یافت.

نماینده عراق در ست اول این مسابقه ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۲ مغلوب ناخون راتچاسیمای شد تا دومین ناکامی خود در این رقابت ها را تجربه کند.

وانچای تابویس کاپیتان تیم ناخون رایچاسیمای تایلند با کسب ۱۸ پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن مسابقه با گاز جنوب عراق در دومین روز مسابقات باشگاه های مردان آسیا را از آن خود کرد.

نتایج کامل دومین روز والیبال جام باشگاه‌های آسیا

دومین برد نماینده قزاقستان برابر اربیل عراق

در دومین دیدار، تیم‌های تاراز قزاقستان و اربیل عراق به مصاف یکدیگر رفتند و تاراز سه بر صفر حریف خود را شکست داد تا به دومین برد خود دست یابد. شاگردان محمدحسین نجاتی سرمربی اربیل در سه ست متوالی این مسابقه و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۱ مغلوب تاراز شدند تا دومین شکست را در این رقابت‌ها تجربه کنند.

تاراز با این برد پنج امتیازی شد و به صورت موقت در صدر جدول گروه دوم مسابقات قرار گرفت تا نتیجه دیدار شهداب  الریان صدرنشین این گروه در پایان روز دوم را مشخص کند.

انولبک کانیبک اولو بازیکن شماره هفت و کاپیتان تاراز با کسب ۱۴ پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن این مسابقه را به دست آورد.

برتری پیکان برابر نماینده ژاپن/ صعود به نیمه نهایی

در سومین دیدار، تیم‌های پیکان تهران و سانتوری ژاپن که در روز نخست برابر حریفان خود به پیروزی رسیده بودند به مصاف یکدیگر رفتند و پیکانی‌ها سه بر یک حریف خود را شکست دادند.

تیم پیکان تهران که در ست نخست این مسابقه غافلگیر شد و نتیجه را ۲۵ بر ۲۲ به حریف ژاپنی واگذار کرده بود، در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسید تا دومین برد خود را در این رقابت ها ثبت کند و ۶ امتیازی شود و راهی نیمه نهایی شود.

دیمتری موزیرسکی عنوان امتیازآورترین بازیکن مسابقه پیکان با سانتوری در دومین روز مسابقات باشگاه های مردان آسیا را از آن خود کرد.

نتایج کامل دومین روز والیبال جام باشگاه‌های آسیا

شکست الریان قطر برابر شهداب یزد/ صعود به نیمه نهایی

در آخرین دیدار تیم مقاومت شهداب یزد برابر الریان قطر با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید تا به دومین برد متوالی خود دست یابد و ۶ امتیازی شود و به نیمه نهایی صعود کند. تیم الریان نیز با پذیرش دومین ناکامی که با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۴ به دست آمد، همچنان بدون برد و امتیاز در جایگاه سوم جدول باقی ماند.

امین اسماعیل نژاد و سینگر میشال عنوان امتیازآورترین بازیکنان مسابقه مقاومت شهداب یزد و الریان قطر در دومین روز مسابقات باشگاه های مردان آسیا را از آن خود کردند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس