اصولی: وضعیت دومین بازی تدارکاتی تیم ملی در روزهای آینده مشخص می‌شود

سخنگوی فدراسیون فوتبال در واکنش به این موضوع که آیا بازی دوم تدارکاتی تیم ملی در کانادا قطعی شده یا خیر گفت: این موضوع در روزهای آینده مشخص می شود.

به گزارش مشرق، عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال افزود: جلسه هیأت رئیسه در فضایی بسیار صمیمی و دوستانه برگزار شد با یک وحدت رویه؛ مصوبات متعدد و متکثری در مورد موضوعات مختلف داشت. مصوباتی در مورد بحث صورت‌های مالی و بودجه مصوب انجام شد. بودجه خیلی مهم است سال مالی ما سی‌ و یکم تیرماه ۱۴۰۱ تمام می‌شود و باید از اول مرداد بودجه مصوب داشته باشیم. جزئیات بودجه را باید در مجمع عمومی فدراسیون تصویب کنیم و بعد از آن جزئیات را اعلام می کنیم. براساس اساسنامه بودجه توسط دبیرکل تنظیم می‌شود و توسط هیأت رئیسه بحث و تأییدیه اولیه آن انجام می شود و تأیید و تصویب نهایی بودجه با مجمع است.

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: وقتی بودجه به طور کامل مصوب شد آن را اطلاع‌رسانی می‌کنیم چرا که این حق مردم است در جریان کار باشند و از نحوه اداره آن مطلع باشند. در مورد بحث آماده‌سازی تیم‌ها صحبت کردیم. در حوزه‌های اداری و پرسنلی هم نکاتی بود که مطرح شد و مصوباتی اتفاق افتاد و به امید خدا کار با قدرت و قوت دنبال خواهد شد. دغدغه در بخش تدارکات تیم ملی را همه ما داشتیم و داریم و براساس آن چندین نکته و مصوبه داشتیم. بحث البسه تیم‌های ملی‌ مطرح شد و پاکت‌ها پیشنهادی بازگشایی شد و جلسه فنی هم نظرش را داد.

وی افزود: فردا کمیسیون معاملات آن را نهایی خواهد کرد و گزارش آن به هیأت رئیسه داده شد و نظر هیأت رئیسه هم در این خصوص گرفته شد و به زودی در خصوص آن هم تصمیم نهایی گرفته می‌شود. در خصوص بازی تدارکاتی با کانادا بحث شد و کم و کیف آن مورد بررسی قرار گرفت.  پیگیری‌هایی بخش مرتبط فدراسیون در این باره هم ارائه شد تا بتوانیم یک بازی تدارکاتی دومی هم در کانادا در خردادماه داشته باشیم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد این که با چه تیم‌های دیگری قرار است بازی تدارکاتی داشته باشیم، عنوان کرد:‌ یک روال عرفی بین تیم‌های ملی و سرمربیان مطرح است که الان اگر آن را مطرح نکنیم بهتر است. به محض نهایی شدن به اطلاع مردم می‌رسانیم. البته پاسخ نزدیک است اینکه بازی دوم قابل انجام است یا خیر.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس