کمیته اخلاق عزیزی خادم را ۲ سال از هرگونه فعالیت های فوتبال محروم کرد

رأی جنجالی کمیته اخلاق در خصوص شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس پیشین فدراسیون صادر شد و رئیس معزول دو سال از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال محروم شد.

به گزارش مشرق،  با حکم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ۲ سال از هرگونه فعالیت‌های مربوط به فوتبال محروم شد.

با حکمی که صادر شده آمده که شهاب‌الدین عزیزی خادم ۲ سال از هرگونه فعالیت‌های فوتبالی محروم شده است.

در رأی کمیته اخلاق آمده که شهاب‌الدین عزیزی خادم به مدت ۲ سال از کلیه فعالیت‌های فوتبالی، فوتسالی و فوتبال ساحلی محروم شده و همچنین ۱۰۰ میلیون تومان باید به عنوان جزای نقدی بپردازد.

همچنین علی سلیمانی به مدت یکسال از کلیه فعالیت‌های فوتبالی، فوتسالی و فوتبال ساحلی محروم شده و باید مبلغ ۳۰ میلیون تومان جزای نقدی بپردازد.

همچنین حسن کامرانی‌فر دبیرکل فعلی فدارسیون فوتبال هم به مبلغ ۴۰ میلیون تومان و وحید فدایی و محمد بابازاده هم ۳۰ میلیون تومان جریمه نقدی شدند.

در رأی کمیته اخلاق همچنین اعلام شده این نفرات در صورت داشتن درخواست تجددنظر بتوانند با رعایت تشریفاتی قانونی مندرج در ماده ۶۳ آیین‌نامه اخلاق طی مدت یک هفته اعتراض خود را به رأی صادره اعلام کنند.

*مشروح رای فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:

مستندا به مواد ۲، ۳، ۴، ۵، ۹، ۲۹، ۳۰، ۳۳، ۳۷، ۴۱، ۵۸، ۶۱ و ۶۲ آیین نامه اخلاق فدراسیون فوتبال و مواد ۷، ۲۳، ۲۶ ، ۲۷ و ۳۸ اساسنامه فدراسیون فوتبال و مواد ۱۱، ۱۳، ۱۴، ۲۴، ۲۵ و ۷۶ آیین نامه اخلاق فدراسیون جهانی فوتبال فیفا، بدینوسیله اعلام می گردد آقایان شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رییس فدراسیون، علی سلیمانی صرمی به عنوان خزانه دار، حسن کامرانی فر به عنوان دبیرکل فدراسیون، وحید فدایی به عنوان رئیس دپارتمان مالی و محمد بابازاده درویش به عنوان رئیس اسبق دپارتمان حقوقی به دلیل نقض مقررات اخلاقی فوتبال متخلف شناخته شده و به موجب دادنامه مورخ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱:

الف) شهاب الدین عزیزی خادم به محرومیت از دو سال هر نوع فعالیت در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پرداخت یک میلیارد ریال جزای نقدی

ب) علی سلیمانی صرمی به محرومیت از یکسال هر نوع فعالیت در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جزای نقدی

ج) حسن کامرانی فر به پرداخت ۴۰۰میلیون ریال جزای نقدی

د) وحید فدایی به پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جزای نقدی

و) محمد بابازاده به پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جزای نقدی

(محرومیت مطابق ماده ۳۸ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال شامل هر گونه فعالیت اعم از داور، بازیکن، مربی، پزشک، فیزیوتراپ و فعالیت های مشابه، هرگونه فعالیت های اداری و مدیریتی در حوزه فوتبال، شرکت در دوره های آموزشی، نامزدی در هر گونه انتخابات فوتبالی، واسطه گر و کارگزاری رسمی مسابقات می باشد) محکوم گردیده اند، لذا مستدعی است مراتب به متشاکیان ابلاغ و تفهیم شود:

۱-مستند به بند ۱ ماده ۶۳ آیین نامه اخلاق و بند ۴ ماده ۱۰۳ آیین نامه انضباطی محرومیت مندرج در رای فوق بلافاصله به محض صدور اجرا و ارائه درخواست تجدیدنظرخواهی مانع اجرای حکم یا توقف اجرای آن نخواهد بود.

۲-در صورت داشتن درخواست تجدیدنظرخواهی با رعایت تشریفات قانونی مندرج در ماده ۶۳ آیین نامه اخلاق ظرف مدت یک هفته لایحه اعتراضیه منضم به رسید پرداخت هزینه دادرسی در وجه فدراسیون فوتبال را به کمیته اخلاق ارسال کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • عمر فاروق IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    6 0
    عزیزی خادم عزل باید گردد
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    5 0
    محرز شده میلیاردها غیرقانونی چاپیده و زده جیب بعد بعنوان مجازات 100 میلیون جریمش کردن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس