میانجی‌گری برخی طرف‌های عربی برای آشتی محمود عباس و امارات

برخی منابع از میانجی‌گری طرف‌های عربی برای آشتی بین تشکیلات خودگردان فلسطین و امارات خبر دادند.

به گزارش مشرق، یک هیأت فلسطینی به ریاست «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز یکشنبه برای عرض تسلیت به مناسبت درگذشت «خلیفه بن زاید آل نهیان» رئیس سابق امارات، به این کشور سفر می‌کند.

سرتیپ «ماجد فرج» رئیس سرویس اطلاعات فلسطین و «حسین الشیخ» عضو کمیته‌های مرکزی و اجرایی جنبش فتح، عباس را در این سفر همراهی خواهند کرد.

در همین رابطه روزنامه «رأی الیوم» به نقل از برخی منابع خاص فاش کردند که سفر محمود عباس به امارات، ممکن است نخستین گام برای رفع اختلافات روزافزون بین او و ابوظبی به ویژه بر سر بسیاری از پرونده‌ها از جمله سازش با رژیم صهیونیستی در زمینه‌های مختلف و میزبانی امارات از رهبران مخالف تشکیلات خودگردان فلسطین به ویژه «محمد دحلان» باشد.

این منابع گفتند که کانال میانجی‌گری پنهانی برخی طرف‌های عربی حوزه خلیج فارس برای آشتی دادن بین عباس و امارات و برگزاری دیدار بین دو طرف در دوره آینده جهت بررسی نقاط اختلاف و رفع موانع بر سر راه برقراری روابط این تشکیلات با کشورهای عربی، فعال است.

منابع مذکور پیش‌بینی کردند که عباس در این سفر با مقامات اماراتی دیدار و درباره پرونده‌های مهم از جمله احیای روابط دوجانبه گفت‌وگو کند. این نخستین سفر رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به امارات است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    0 0
    دی ان ای = ژنتیک / ترک زردپوست است / ببخشید میدونم عاشق صنعت مونتاژی کشور جهان سوم ترکیه شده ای ولی تو آذری آریایی هستی و جزء تمدن های جهان اول مثل تمدن های آریایی المان، آمریکا، هند، روسیه، هلند، اسپانیا، فرانسه، مانادا هستی.
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    0 0
    العجل یا مهدی ___ _________ (فارغ از متن این خبر) لطفا برای ظهور امام زمان ع دعا کنیم ______ اللهم عجل لولیک الفرج
  • فراهانی IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    0 0
    به نظر میاد رژیم صهیونیستی به دنبال پیوند یاروقال خود و تشکیل جبهه متحد بر ضد ایران باشد باتوجه به مسمومیت عرفات توسط دحلان و همکاری اطلاعاتی با امارات و کنترل نامحسوس مراکز مهم مورد نظر خود را به عنوان یک راهبرد اصلی گروه های مختلف انجام دهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس