کد خبر 1374076
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴
واکنش جانشین الهامی به حواشی جنجالی در رختکن/ به عمد این کار را کردند که تیم را به هم بریزند

سرمربی موقت تیم نساجی با کنایه نسبت به اتفاقات رخ داده برای ساکت الهامی واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، اسماعیل اسماعیلی که از سوی مدیران باشگاه نساجی به‌عنوان سرمربی موقت انتخاب و جانشین ساکت الهامی شد، در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره تصمیم خود برای پذیرش هدایت نساجی توضیح داد: بعد از اتفاقاتی که متاسفانه بعد از قهرمانی ما در جام حذفی رخ داد و تیم دچار تنش شد و حاشیه‌هایی برای تیم درست شد و واقعا آن اتفاقات نباید در جامعه فوتبال رخ می‌داد و خیلی از اتفاقات ناخواسته از جانب ما بود و از سوی بچه‌های دیگر تیم‌ها به آن دامن زده شد، البته آن‌ها به عمد این کار را کردند که تیم را به هم بریزند که فکر می‌کنم موفق شدند و روی تیم ما اثر منفی گذاشت و در نهایت این شد که آقای الهامی که زحمات زیادی کشید و حق زیادی هم بر گردن این تیم دارد، عصبانی شدند و بعد از بازی اتفاقاتی افتاد که نباید می‌افتاد.

وی افزود: بعد از آن اتفاق و قطع همکاری باشگاه با ساکت، صحبت‌هایی مطرح شد و مشکلاتی خود باشگاه بابت انتخاب سرمربی موقت داشت؛ صحبت‌هایی داشتم که بالاخره این مسئولیت را به من بسپارند چون به هر حال من هم وظیفه‌ای در قبال این شهر و مردم و این تیم داشتم و این‌که ما از قبل بودیم. در هر صورت با اجازه همه بزرگترها و خود آقا ساکت که البته از این به بعد هم اگر کاری ما انجام بدهیم، در راستای زحمات آقا ساکت بوده، انشالله که بتوانیم طی این ۴ بازی نتیجه‌ای را رقم بزنیم که در شأن و شخصیت این تیم باشد.

سرمربی موقت نساجی ادامه داد: امیدوارم که بچه‌ها همانطور که تا الان تلاش کردند و اتفاقی را در فوتبال ایران رقم زدند که شاید برای سالیان سال ماندگار و تکرارنشدنی باشد، مطمئنم به بزرگی خودشان این ۴ بازی را هم به خوبی پشت سر می‌گذارند تا فصل جدید آغاز شود و تصمیماتی که باشگاه خواهد گرفت.

اسماعیلی در واکنش به نتایج نساجی در لیگ برتر گفت: واقعیت قضیه این است که از شروع فصل نظر آقای الهامی و کادرفنی بر این بود که بتوانیم به تیم شخصیتی را بدهیم که به‌راحتی قابل‌دسترسی برای تیم‌های دیگر نباشد که خوشبختانه این اتفاق به نظر من افتاد؛ یعنی تا الان با توجه به این‌که عدد دوازده در مقابل اسم نساجی است، به نظر من چیزی از ارزش‌های کار تیم کم نمی‌شود و در واقع این تیم قطعا به نام ساکت الهامی نوشته می‌شود و بازیکنانی که خودش انتخاب کرده است.

اسماعیل اسماعیلی درباره کیفیت فنی تیم نساجی در فصل جاری گفت: به نظر من موفق بود، شرایطی بهتر از این‌که جام حذفی را فتح کند و در لیگ هم بتواند دوازدهم شود با توضیح این‌که به لحاظ فنی واقعا تیم در شرایط خوبی بود و واقعا کیفیت فنی تیم ما، خوب بود و شخصیت جدیدی به تیم وارد شد و بچه‌ها هم به خودباوری رسیده بودند؛ یعنی مجموعه تیم با سرمربیگری ایشان و مدیریت شخص آقای حدادیان و در کنارشان آقای سیف‌الله‌پور که توانستند شرایط خوبی را در این سال سخت فراهم کنند.

اسماعیلی ادامه داد: از این جهت می‌گویم سال سخت چون ما اصلاً زمین بازی و تمرینی خوب نبود و هنوز هم که هنوز است ما آواره هستیم و زمین مشخصی برای تمرین کردن نداریم؛ در این سال هم‌چنین نتیجه‌ای گرفتن کار خیلی سختی بود که با کمک مجموعه باشگاه، شخص آقای حدادیان که تلاش کردند، آقای سیف‌الله‌پور که بیشتر درگیری‌اش برای زمین و امکانات سخت‌افزاری بود، موقعیت را طوری فراهم کردند که باشگاه و تیم هم بتوانند در آرامش نسبی کارشان را ادامه بدهند.

سرمربی موقت نساجی در تکمیل صحبت‌های خود گفت: به نظر من این بچه‌هایی که در این تیم هستند، شاید با فشارهایی که به آن‌ها آمد، با ۷۰-۷۵ درصد توان‌شان فوتبال بازی می‌کردند و بقیه انرژی‌شان صرف جا به جایی از این زمین به آن زمین و از این شهر به آن شهر شد؛ در نهایت به نظر من تیم نتایج خوبی گرفته و بر کسی پوشیده نیست، قهرمانی جام حذفی کار هر تیمی نیست که این اتفاق رقم خورد و ما در جدول لیگ هم شرایط اطمینان داریم که امیدواریم بعد از این چهار بازی، رقمی جلوی اسم ما بیاید که در خور شأن و شخصیت آن قهرمانی باشد.

اسماعیلی درباره وضعیت کادرفنی نساجی توضیح داد: یک‌سری از دستیاران آقای الهامی جدا شدند، من به نوبه خودم از همه بچه‌هایی که تا الان زحمت کشیدند تشکر می‌کنم؛ کاش اتفاقات این‌گونه رقم نمی‌خورد و همه همان‌گونه که کار را شروع کردیم، کار را تمام می‌کردیم؛ شیرینی کار در این بود که همه با هم باشیم اما متاسفانه اتفاقی رخ داد که خواسته هیچکدام از ما نبود و آن اتفاقات از نظر از بیرون مدیریت شده بود. شیطنت آدم‌هایی بود که خواستند مجموعه را با همه بزرگی‌اش به زیر بکشند و آسیب به آن وارد کنند، چون رقیب سختی در فوتبال ایران داشت معرفی می‌شد.

اسماعیل اسماعیلی با ابراز تاسف از حواشی رخ داده پاسخ داد: متاسفم بگویم که آن‌ها به خواسته‌شان رسیدند و این آسیب به تیم وارد شد، امیدوارم که ملت و بقیه دوستان گول این‌چنین آدم‌هایی را نخورند که در فضای مجازی مطالبی را پخش کردند که اصلا صحت نداشت و این اتفاقاتی که افتاد، اتفاقات خوبی نبود. حداقل ما فوتبالی‌ها روی یک دروغ نباید مطالبی را بگوییم که بخواهیم کسی را زیرسوال ببریم یا با او مقابله کنیم. مقابله کردن در زمین و مسائل فنی است.

سرمربی نساجی با اشاره به اتفاقاتی که برای ساکت الهامی رخ داد گفت: اتفاقاتی که برای الهامی که الان دیگر اینجا نیست رخ داد، هر چند که از دوستان خوب ماست و خاطرات خوشی را کنار هم داشتیم و امیدوارم از این‌که ما مسئولیت را قبول کردیم ناراحت نباشد، چون قلباً نمی‌خواستیم اما کسانی آمدند به یکسری از مسائل دامن زدند که هم دنیاشان را فروختند و هم آخرت‌شان. چون کارهایی که این‌ها می‌گویند و در رسانه‌ها پخش کردند، اصلاً کار ساکت نبود و من به عینه دیدم. نه آن جریان اتفاقات فینال بازی و نه اتفاقات عجیب و غریبی بعضی‌ها در ذهن خودشان پروراندند و به رسانه‌ها کشاندند که ساکت در رختکن آمد و این‌چنین کاری کرد.

وی افزود: امیدوارم کسانی که می‌آیند و به راحتی با آبروی و حیثیت و شخصیت یک آدم فنی و فوتبالی بازی می‌کنند، به خودشان بیایند و از انتشار کذب یکسری از مسائل خجالت بکشند. امیدوارم که این تیم به شایستگی به راه خودش ادامه بدهد، شخص آقای حدادیان آدم مفیدی برای فوتبال مملکت است، کاری نکنیم که ایشان دل‌چرکین و دل‌شکسته شود و از فوتبال فاصله بگیرد. امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که بتواند دوستان خودش را هم بیاورد.

اسماعیلی در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: امیدوارم در مجموعه نساجی همه دست به دست هم بدهیم تا این ۴ بازی را بتوانیم به خوبی و خوشی تمام کنیم؛ یک تشکر ویژه از جانب خودم به همه بچه‌هایی باید در جمع‌مان می‌بودند و نیستند، من کوچک‌ترین عضو این خانواده بودم و الان هم همان شرایط، اما به عنوان کسی که باید بیاید و هماهنگی کند، جلو آمدیم. برای ما اصلا این جریانات مهم نبود و خودم قلباً دوست داشتم که این جمع همانطور که جمع شده بود، به کارش تا پایان فصل ادامه می‌داد.

سرمربی موقت نساجی ادامه داد: بازهم واقعا ناراحت از این هستم که نباید ما فوتبالی‌ها به جان هم بیفتیم، من خودم را از فوتبالی‌ها جدا می‌کنم اما این آقایانی که آمدند و ‌علیه ساکت الهامی عزیز شایعه ساختند، به خودشان بیایند و دنبال این ترفندها نباشند چون ساکت آدم فنی قوی است و فوتبال ایران باید از وجود او استفاده کند مشروط بر این‌که دوستانی که ضعیف‌تر از ایشان هستند، بگذراند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس