کد خبر 1372968
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵

به گزارش مشرق، حسین امیر عبدالهیان در دلنوشته‌ای به بهانه دیدار رییس جمهوری سوریه با رهبر معظم انقلاب، از جای خالی سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی نوشت:

مسافر شام!

خوش آمدی!

در همه جای ایران، تصویر اقتدارآمیز و زیبای سردار رشید اسلام، قهرمان بزرگ مبارزه  با تروریسم، حاج قاسم سلیمانی نقش بسته است.

امروز دمشق در امنیت و ثبات است. حلب می‌خندد، دیرالزور آرام است، کودکان سوریه سرگرم بازی و شادی اند و کوچه‌های نبل و الزهرا، فوعه و کفریا و …از صدای خمپاره ها، دیگر نمی لرزد.

امروز دیگر از کابوس داعش در دیار شام، اثری باقی نمانده و این همان وعده ای بود که حاج قاسم، مژده آن را داده بود.

حاج قاسم، نامی است که برای همیشه در خاطر منطقه و جهان و ملت سوریه باقی خواهد ماند. نامی آشنا برای مردمانی که امید را از تبسم او، هدیه گرفتند و در اوج جولان پرچم سیاه داعش، دل به قدم‌های سرشار از اراده قوی قاسم سلیمانی در کنار رزمندگان سوریه و در ریف دمشق و حلب و حمص و درعا خوش کردند.

قاب عکسی که سردار دل‌ها در آن نبود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    16 0
    رحمت الله علیه
  • علی IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    15 1
    روح پر فتوحشان شاد و یادشان گرامی تا ابد
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    18 0
    حاج قاسم ای شهید عزیز ای دلاور مرد! تا ابد مدیون تو هستیم.
  • سروش IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    5 2
    روح سردار دلاور ایرانی شاد باد
  • ایمان IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    3 0
    هرگز مردمی را که ایمان به خدا و روز قیامت آورده‌اند چنین نخواهی یافت که دوستی با دشمنان خدا و رسول او کنند هر چند آن دشمنان پدران یا فرزندان یا برادران یا خویشان آنها باشند. این مردم پایدارند که خدا بر دلهاشان (نور) ایمان نگاشته و به روح (قدسی) خود آنها را مؤید و منصور گردانیده و آنها را به بهشتی داخل کند که نهرها زیر درختانش جاری است و جاودان در آنجا متنعّمند، خدا از آنها خشنود و آنها هم از خدا خشنودند، اینان به حقیقت حزب خدا هستند، الا (ای اهل ایمان) بدانید که حزب خدا رستگاران عالمند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس