کد خبر 1369044
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳
بهرام عین‌اللهی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: قیمت دارو هیچ تغییری نسبت به سال گذشته نمی‌کند البته حداقل افزایش قیمت را در چند ماه گذشته داشتیم.

به گزارش مشرق، بهرام عین‌اللهی پس از حضور در نشست امروز - شنبه - کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در جمع خبرنگاران گفت: در این نشست آخرین وضعیت واردات، تولید و توزیع دارو و تجهیزات پزشکی و برنامه های وزارت بهداشت در این حوزه با حضور مسوولان وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو بررسی شد؛ اعضای فعلی کمیسیون در گذشته رئیس دانشگاه و وزیر بودند و افراد بسیار توانمندی هستند و این موضوع را به عنوان نقطه قوت می‌دانیم؛ تلاش داریم که این جلسات تداوم داشته باشد و در مورد مسائل و مشکلات مختلف و بررسی راهکارهای حل آنها بحث و گفت و گو کنیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: جلسه امروز، جلسه خوبی بود و تصمیم گرفته شد که قیمت دارو هیچ تغییری نسبت به سال گذشته نداشته باشد حداقل افزایش قیمت را در چند ماه اخیر داشتیم و نمودارها هم بیانگر این موضوع است.

عین‌اللهی با بیان اینکه با کمبود دارو در کشور مواجه نیستیم، گفت: اینکه با کمبود دارو مواجه نشویم برای ما بسیار حائز اهمیت است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    0 0
    خودگران شدن یک درد برای مروم هست،نایاب بودن درد دگر،و اینکه یک مقام به این راحتی افزایش چندین برابری قیمت دارو را کتمان میکند هزاران درد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس