عضو کمیسیون امنیت ملی: صهیونیست‌ها عابربانک جنایت علیه ایران هستند

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازش ثمره‌ای نداشته است، گفت: فهرست جنایات صهیونیست‌ها خیلی بلند است و تنها راه حل و تنها نسخه نجات‌بخش موضوع فلسطین مقاومت است.

به گزارش مشرق، ابراهیم رضایی در مراسم روز جهانی قدس در مصلای جمعه شهر آب‌پخش ضمن تجلیل از ایستادگی ملت مظلوم فلسطین اظهار داشت: رد پای رژیم صهیونیستی در جنایات مختلف دیده می‌شود و هر روز در حال گسترش جنایات خود است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وظیفه داریم از مردم مظلوم فلسطین دفاع کنیم خاطرنشان کرد: تا زمانی که صهیونیست‌های جنایتکار در غرب آسیا هستند منطقه روی آرامش به خود نخواهد دید و وظیفه داریم که برای حفظ امنیت خود مقابل اینها بایستیم.

وی تصریح کرد: تنها راهی که برای مقابله با این رژیم داریم مقاومت است و همه پیمان‌های سازش منجر به شکست شده است و چیزی جز خسارت و ضرر برای فلسطینی‌ها و جهان اسلام نداشته است.

رضایی افزود: هر اقدام تروریستی که در این سال‌ها در منطقه می‌بینیم یک سرش به رژیم صهیونیستی می‌رسد. در کشور ما نخبه‌ها و دانشمندان ما را ترور کردند چون با پیشرفت کشور ما مشکل دارند.

وی به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در ایران اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: بخش زیادی از امنیت امروز مدیون تلاش‌های دانشمندانی چون شهید فخری‌زاده است که توسط رژیم صهیونیستی ترور شد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فهرست جنایات صهیونیست‌ها خیلی بلند است. حمایت گسترده‌ای از داعش داشتند تا جنایات خود را در این منطقه گسترش دهند.

وی صهیونیست‌ها را عابربانک و بانی جنایات علیه ایران اسلامی دانست و بیان کرد: تا زمانی که اینها در این منطقه هستند، ما روی آرامش را نخواهیم دید و از هر کسی که جلوی صهیونیست‌ها بایستد حمایت می‌کنیم.

رضایی حمایت از جریان مقاومت را حمایت از امنیت ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: وظیفه شرعی ما مسلمانان است که از یک مسلمان مظلوم حمایت کنیم.

نماینده دشتستان در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات آبپخش از جمله مشکل اسناد املاک و زمین‌های مردم و نیز مشکلات ناشی از بی‌آبی، گفت: حل این مشکلات از اولویت‌های بنده بوده و تلاش می‌کنیم تا در آینده مرتفع شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس