کد خبر 1366281
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۰
اختصاص 3 هزار میلیارد تومان برای بیمه روستائیان و عشایر

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال ۳ هزار میلیارد تومان برای تقویت صندوق بیمه روستائیان و عشایر کشور تصویب شده است.

به گزارش مشرق، سیدغنی نظری، نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امسال بیش از ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار جهت تقویت صندوق بیمه روستائیان و عشایر کشور تصویب و اختصاص یافت.

وی اختصاص اعتبار را درخواست ملی برای حمایت از روستائیان و عشایر و تقویت این صندوق دانست و افزود: سازمان عشایری در نظر دارد تا جمعیت عشایری کشور بتوانند از خدمات درمانی به صورت رایگان برخوردار شوند.

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حذف دفترچه‌های عشایری نیز پیگیری شده و قرار است عشایری که ۳۰ تا ۴۰ سال سابقه عشایری دارند از دفترچه و خدمات بیمه برخوردار شوند.

نظری به معرفی توانمندی‌های عشایر از طریق برگزاری جشنواره عشایر شهرستان خلخال اشاره و بیان کرد: برای برگزاری این جشنواره امسال ۵۰ میلیون تومان  اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه عشایر غیور «ایل شاطرانلو» بخش مهمی از محصولات کشاورزی و دامی را در تولید می‌کنند، اذعان داشت: مسوولان نباید بین عشایر شمال استان و جنوب استان فرق بگذارند و باید تمام عشایر استان از خدمات برابر برخوردار شوند.

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی بر توزیع عادلانه نهاده‌های دامی تاکید کرد و افزود: تفاوت قیمت گوشت و دام زنده عشایر از دیگر مشکلات این قشر است.

نظری گفت: این در حالی است که گوشت به قیمت ۱۸۰ هزار تومان در هر کیلو به فروش می‌رسد ولی در خرید دام زنده از عشایر هر کیلو ۵۰ تومان از طرف دلالان خریداری می‌شود.
 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • روستانشین IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    2 0
    کدوم بیمه یاکدوم. صندوق وتعاونی میگه؟؟ مااهالی روستا ازش بهرمندمیشیم یاچندتایقه سفیدکه به بهانه ماروستاییان هزارتا روش بودجه میگیرن بنام ماروستاییان تموم میشه. والابجزتورم 30درصدبالاترازشهرهاوگرانی چیزی نصیب مانشده. کدوم روستایی براش انجام شده اینکارها؟؟ تابرسه به این 3هزارمیلیارد ک عمرابره توجیب روستاییان یابرای بیمشون. این همه سالهابودجه برای روستاهانوشتن اگه واقعابرای روستانشین خرج شده بودالان هیچ روستایی وضع بدی نداشت. ماکه ریالی سود یا نفع ازکسی ندیدم ک حالابخوان بیمه دروغین کمک کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس