کد خبر 1365968
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
ملت فلسطین به خود متکی است

مصطفی البرغوثی از رهبران برجسته جنبش فتح و دبیرکل جنبش ابتکار ملی فلسطین اعلام کرد: ملت فلسطین به خود متکی است و چشم انتظار اقدام از سوی دیگران نیست.

به گزارش مشرق به نقل از معا، مصطفی البرغوثی از رهبران برجسته جنبش فتح و دبیرکل جنبش ابتکار ملی فلسطین ضمن محکوم کردن تحرکات نظامیان رژیم صهیونیستی علیه نمازگزاران فلسطینی اعلام کرد: مسئولان اسرائیلی دوبار دروغ گفتند یکی زمانی که گفتند به مسجدالاقصی یورش نخواهند برد و این اقدام را در مقابل دیدگان جهانیان انجام دادند و دیگری اینکه ادعا کردند که به فلسطینی ها اجازه ورود به مسجدالاقصی را می دهند و مانع از حضور فلسطینی ها شدند.

وی افزود: حملات جدید صهیونیستها در هنگام حضور هیئتی آمریکایی رخ داد که کاری برای توقف حملات اسرائیلی انجام نداد.

مصطفی البرغوثی از رهبران برجسته جنبش فتح و دبیرکل جنبش ابتکار ملی فلسطین تاکید کرد: حملات اشغالگران در اراده ملت فلسطین خللی وارد نخواهد کرد.

وی افزود: ملت فلسطین به خود متکی است و چشم انتظار اقدام از سوی دیگران نیست.

البرغوثی گفت: فلسطینی ها فقط از مسجد الاقصی حمایت نمی کنند بلکه از کرامت و شرف عربی و اسلامی دفاع می کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    1 0
    ان‌شاءالله روز قدس امسال را با شرکت گسترده در راه‌پیمایی، و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن، و پشتیبانی از رزمندگان جبهه‌ی مقاومت منطقه، به‌گونه‌ای رقم بزنیم که نفس متعفن رژیم غاصب، منحوس و کودک‌کش صهیونیستی، و آل سعود خائن، برای همیشه بریده، و منطقه از لوث وجود جنایت‌کاران آمریکایی پاک‌سازی شود؛ باذن‌الله تعالی و عونه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس