کد خبر 1363078
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
دستگیری ۳ عضو شورای اسلامی یکی از روستاهای خمام

دادستان عمومی و انقلاب خمام با اشاره به دستگیر سه عضو شورای اسلامی یکی از روستاهای این شهرستان، گفت: این افراد به دلیل دریافت رشوه با دستور قضایی بازداشت شدند.

به گزارش مشرق، حامد اصیلی گفت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان خمام سه عضو شورای اسلامی یکی از روستاهای این شهرستان را به دلیل دریافت رشوه با دستور قضائی دستگیر و به دادسرا منتقل کردند.

دادستان عمومی و انقلاب خمام با اشاره به اینکه متهمان پس از تفهیم اتهام با قرار وثیقه بازداشت و روانه زندان شدند، افزود: از حضور متهمان در محل کار با صدور قرار نظارت قضائی جلوگیری می‌شود.

وی ادامه داد: مطابق ماده ۳ قانون تشدید مجازات مرتکبان ارتشا، اختلاس و کلاهبرداری مصوب سال ۱۳۶۷ مجمع تشخیص مصلحت نظام هریک از مستخدمین و مأموران دولتی اعم از قضائی و اداری یا شوراها، شهرداری‌ها یا نهادهای انقلابی و به‌طور کلی قوای سه‌گانه و همچنین نیروهای مسلح یا شرکت‌های دولتی یا سازمان‌های دولتی وابسته به دولت، یا مأموران به خدمات عمومی، خواه رسمی یا غیررسمی، برای انجام‌دادن یا انجام‌ندادن امری که مربوط به سازمان‌های مزبور است، وجه، مال، سند پرداخت وجه یا تسلیم مالی را مستقیماً یا غیرمستقیم قبول کند، در حکم رشوه گیرنده است و طبق قانون به مجازت محکوم می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    1 1
    شانس آوردیم شورای اسلامی هست اگر شورای کمونیستی و یا شورای لیبرالیستی بود چی می شد
    • SE ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
      0 0
      اگر واقعا اسلامی بود حداقل نظارت شورای نگهبان بر تیید صلاحیت کاندیدا هایش بود.
  • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    1 0
    اینارو باید پلیس امنیت اقتصادی بگیره نه اطلاعات و امنیت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس