کد خبر 1362872
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸
تصاویر هدیه خاص افغانستانی‌ها به سفیر ایران در کابل

جمعی از شخصیت‌ها و اهالی کابل با حضور در سفارت ایران به رسم همدلی و محکومیت فتنه‌گران به سفیر کشورمان لباس محلی افغانستان (چپن) و گل اهدا کردند.

به گزارش مشرق، چهارشنبه ۲۴ فروردین جمعی از نمایندگان تجمع کنندکان در مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل، در حمایت از اتحاد و همبستگی دو ملت افغانستان و ایران، با حضور در این سفارت، در دیدار با بهادر امینیان، سفیر ایران، ضمن محکوم کردن فتنه‌سازی‌های اخیر، به پاس زحمات و تلاش‌های وی برای ارائه خدمات به شهروندان افغانستان، به وی لباس محلی افغانستان (چپن) و گل اهدا کردند.

در این دیدار فلاح نژاد، نماینده ویژه رهبر انقلاب اسلامی ایران نیز حضور داشت.

تصاویر هدیه خاص افغانستانی‌ها به سفیر ایران در کابل

 شماری زیادی از شهروندان افغانستان روز چهارشنبه، (۲۴حمل) در تجمعی از دو ملت ایران وافغانستان خواستند تا درمقابل نفاق دشمنان دو ملت هوشیار باشند.

تجمع مردم کابل برای محکومیت تعرض به اماکن دیپلماتیک ایران با قرائت بیانیه مشترک و گلباران سفارت ایران پایان یافت. 

تصاویر هدیه خاص افغانستانی‌ها به سفیر ایران در کابل

تصاویر هدیه خاص افغانستانی‌ها به سفیر ایران در کابل

تصاویر هدیه خاص افغانستانی‌ها به سفیر ایران در کابل

تصاویر هدیه خاص افغانستانی‌ها به سفیر ایران در کابل

تصاویر هدیه خاص افغانستانی‌ها به سفیر ایران در کابل

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 26
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 20
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    9 2
    ما با ملت افغان مشکلی نداریم، ولی یکبار برای همیشه باید مشکل ورود غیر قانونی وزندگی بی حساب کتاب در ایران حل بشه، نمیدونم چرا مسئولین خودشونو به خواب زدن یا چه نفعی براشون داره، این همه از جیب ملت داره براشون هزینه میشه
  • مرتضی IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    8 2
    اینها همه نمایش است.بهترین هدیه اینا به ایران باز کردن آب رود هیرمند روی ایران و همچنین بازگشت اتباعشان از ایران به مملکت عفونت زده خودشان است.
    • DE ۰۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
      0 3
      ذهن بیمار توست که عفونت زده است. انها برادران دینی ماهستند و با همکاری دو کشور خیلی از مشکلات قابل حل هست.
  • بشار عبدالواحد IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    23 20
    زنده باد افغانستان
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    10 6
    هدیه مناسبی است برای خدمات آقایان
  • بازنشسته IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    21 12
    جوان ایرانی بیکار جوان افغان سرکار گلباران داره والا، نفوذ گلباران داره، ای کاش ما کمبود نیروی کار داشتیم، مرغ همسایه غازه
    • مرتضی IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
      15 16
      عزیز من وثتی جوون ایرانی تنبلی می کنه و کار پشت میزی می خواد خوب معلومه کار رو میدن به جوان افغانی که ارزون تر کار می کنن
  • حسين DE ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    13 8
    مسئولان محترم جناب آقاى رئيسى رياست جمهور محترم و وزير امور خارجه بايد با اين مسئله خيلى هشيارانه برخورد كنند آمريكا و رژيم صهيونيستى و سعوديهاى وهابى و انگليس خبيث تلاش ميكنند با ايجاد نفاق و كينه و دشمنى بين ملتهاى ايران و افغانستان جدائى و دشمنى ايجاد كنند تا به مقاصد شوم خودشان برسند وجود يك چنين دسيسه ها و همچنين بركنارى عمران خان پازل يك توطئه شومى است بر عليه دو ملت ايران و افغانستان بايد آنرا كاملًا جدى گرفت و اين توطئه شوم را در نطفه خفه كرد.
    • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
      8 2
      دقیقا دقیقا! البته همش این نیست! رئیسی که اومد سرکار قرار شده وضعیت افغانستانی سر سام داده شود و اتفاق افکر کنم هفته قبل بود،که قرار شده یک سازمان بزرگ در این زمینه تشکیل شود .. خوب منافقین ایران هم فعال شدن! روابط حسنه بین ایران و افغانستان (تازه راه شد از نظام سرمایه و فراماسون ها و .. باقی اشرار که کل جهان تحت کنترولشون خیلی دشواره ) ..
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    15 11
    مسولان راست وچپ عمدن 6000000میلیون افغانی را تو این تحریم وتوروم وبیکاری و کورنا وارد ایران کردند تا 6000000میلیون ایرانی بیکار بشند، ثروتمندترین کشور دنیا از لحاظ معادن وانرژی وموقعیت جغرافیایی وسرمایه انسانی نخبه اما بدبخترین وفقیرترین وبیکارترین وافسرده ترین ومجردترین کشور دنیا هستیم ،16000000میلیون مجرد تو ایران هست که سن ازدواجشان گذشته وجمعیت ایران پیر شده وزاد وولدی تو ایران نیست وبجاش افغانی زاد و ولدش زیاد شده، سوغات افغانستان برای ایران عتیاد وبیکاری ونا امنی است، خداوند مسولان راست وچپ را نابود کند ودر جهان ابرویشان برود که به فکر مردم نیستند و همه مردم را از بین بردند ، ایران رکوردار فقر وبیکاری وطلاق وتبعیض وسهمیه بندی علمی و فرهنگی وفساد ناموسی وتوروم ومهاجر واختلاص مسولان بیسواد ومجردترین وگرانی و افسردگی در دنیا است ،دین ودنیا را از مردم گرفتند دیگه خوشم از مذهب وریا نمیاد، به امید نابودی مسولان بی وجدان وبی مذهب انشالله نابود می‌شید همه چیز را ازمون گرفتید،خودمان از گرسنگی می‌میریم به فکر کشورهای دیگه هستند،چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است
    • IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
      1 1
      اقغانی غریبه نیست افغانی هم پسری از پسران مادرمان ایرانزمین است.
    • DE ۰۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
      0 1
      خدا قلب مریض شما رو هم شفاء بده که راحت تو روز روشن دروغ میگی! درایران 5 میلیون طبق امار افغانی زندگی میکنه نه شش میلیون! این افغانی ها با کارسخت نان حلال کسب میکنند. شما هم راست میگی استین بالا بزن بیا میدان و کار سخت رو قبول کن و مثل افغانی ها مرد مردونه انجامش بدهو مزد خوب دریافت کن کسی راه رو نبسته. برو این فمینیسم ها که مخ دسته کثیری از زن ها رو زدند و این ماموران صهیونیسم رو لعنت کنه که زیراب فرزنداوری رو تو ایران زدند. برو اصلاحاتچی ها رو نفرین کنه که همه جور دارو و وسیله بکار بردن تا ایرانی ها رو عقیم و نازاکنن و اینهمه سقط جنین رو مجاز اعلام کردند. معلومه قران هم نمی خونی و قلبت مثل سنگ سیاه شده! زیرا این صدای رسای خدا در قران است که میگوید: سوره بقره ایه ٢١٥ يَسْأَلُونَکَ‌ مَا ذَا يُنْفِقُونَ‌ قُلْ‌ مَا أَنْفَقْتُمْ‌ مِنْ‌ خَيْرٍ فَلِلْوَالِدَيْنِ‌ وَ الْأَقْرَبِينَ‌ وَ الْيَتَامَى‌ وَ الْمَسَاکِينِ‌ وَ ابْنِ‌ السَّبِيلِ‌ وَ مَا تَفْعَلُوا مِنْ‌ خَيْرٍ فَإِنَ‌ اللَّهَ‌ بِهِ‌ عَلِيمٌ‌ از تو سؤال می‌کنند چه چیز انفاق کنند؟ بگو: «هر خیر و نیکی (و سرمایه سودمند مادی و معنوی) که انفاق می‌کنید، باید برای پدر و مادر و نزدیکان و یتیمان و مستمندان و درماندگان در راه باشد.» و هر کار خیری که انجام دهید، خداوند از آن آگاه است.
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    0 0
    جاده ابریشم جدید از افغانستان و ایران میگذرد، اختلاف ایران افغانستان ضربه بسیاربسیار شدیدی به اقتصاد افغانستان و ایران میزنه و جاده ابریشم از شمال‌دریای خزر میره
  • حسن IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    5 2
    احسنت.ماباملت افغانستان دوست وبرادریم وآمریکا وسعودی واسراییل نمیتوانندماراجداودشمن کنند.
  • بازنشسته IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    2 1
    آقامرتضی حتماً خودت رو دیدی ، جوان ایرانی تنبل نیست این رو من که کارگر بازنشسته هستم وتو محیط کارگری بودم میگم، اون عده کمی هم که شما میگید تنبل ، تنبل نیستند وقتی مسئولین تمام امکانات کشور در اختیار خودشون وبچه هاشون است و بالاترین درامدهارو دارن ، وقتی تبعیض هست وپارتی بازی وسهمیه به جای توانایی و شایستگی وتحصیلات مرتبط ملاک تصدی شغل ها شده وقتی در کارخانه جات بردگی جایگزین کارگری وانصاف دستمزدی شده وقتی جوانان استانهای محروم حتی از حداقل کار ودستمزد هم بی نصیبند وثروت ملی درست تقصیم نشده وقتی حرف مسئولین با عملشون دوتاست جوان ایرانی آینده روشنی نمیبینه وگرنه جوان ایرانی سخت ترین کارها رو هم انجام میده هم فکرش رو داره هم فیزیکش رو ، ثروت وامکانات هر کشوری متعلق به مردم همون کشوره باز هم میگم ای کاش کمبود نیروی کار داشتیم اونوقت از هر کجای دنیا که میومدن مانعی نداشت ولی نه الان که بچه های خودمون بیکارند ، آقا مرتضی تو هم برو سفارت افغانهارو گلباران کن که مدیونشون نباشی
    • DE ۰۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
      0 2
      اقای رئیسی خلوص نیت و پشتکار در خدمت کردن به محرومین و اقشار کم درامد داره. شب و روز مشغول اورابرداری خرابکاری اصلاحاتچی های بی کفایته. راست میگی مردی بیا از این سید خدمتگزار در پیشبرد اهدافش که کمک به بهبود زندگی محرومین هست به ایشان کمک کن. زیرا نق زدن مرام مردی نیست!
    • DE ۰۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
      1 2
      اینقدر تا نوک دماغت رو نبین. اینقدر ساز تفرقه و سیاه نمایی نکوب که همه اش در کارنامه اعمالت ثبت خواهد شدو روز قیامت در یشگاه خدا رو سیاه خواهی شد! مثل اینه که کنار دیوار خانه ای پوک بشه بعد بگیم به ماچه! و بگیم باید به داخل خانه رسیدگی بشه. کوته فکرها فقط اینجوری فکر میکنند. درحالی که اگر افغانستان در هرج و مرج باشه برای استانهای شرقی ما اصلا خوب نیست و امنیت نخواهند داشت. برای همین امنیت و ارامش افغانستان امنیت ایران هم هست. اگر درافغانستان هرج و مرج باشه موج تروریسم و باندهای مواد مخدر بیشتر خواهند شد. بعد خر بیار و باقالی بار کن! کار درست اینه ادم باید مواظب اطراف خانه اش باشه که سیل و زلزله و هرج و مرج نباشه هم به داخل خانه رسیدگی کنه. برو حداقل دو سه تا کتاب روابط بین الملل بخون ، بعد بیا حرف حساب بزن!
    • DE ۰۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
      2 1
      بله ! ماشاالله شما با این عقل و هوش تون میتونیدهفت هشت تا مملکت رو سر انگشتون اداره کنید! مواظب باشید نیان شمارو بدزدن و برن ! چون مایکی از مخ های کمیاب رو از دست می دیم!
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    2 3
    اللهم العجل لولیک الفرج
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    0 0
    میرات حامد کرزای
  • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    1 0
    یادمون باشه تو این دوره و زمونه یه تبعه افغانستانی که در کشور ما فعالیتی داره در هر حرفه ای که هست، خداییش به انداره ۵ جوان ایرانی کار می کند. اینو همه باور داریم پس بیایید با خودمون رو راست باشم. توقع یه افغان در حین فعالیت به نسبت یک ایرانی بسبار بسیار پایین تره.
  • رسول FI ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    1 0
    آنها که هدیه دادن به سفیر ایران طالبان نیستند؟! همه یا اکثرأ طلبه های هستند که تو ایران تحصیل کردن تو قم و یا بزرگ شدن در ایران.طالبان ها همه ریش دراز و موی سر دراز و قیافه های خشن و خطرناک دارند که حتی بلد نیستند کوچکترین لبخندی بزنند.
  • DE ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    0 1
    شدن انگار ابنبات با لباسه
  • IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    1 4
    مادرمان ایران هوای همه پسرانش را دارد از جمله افغان های شریف
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    6 1
    خدایا ب حق خون پاک برادران شهید مان در هشت سال جنگ دفاع از وطن و ناموس شره این افغان ها رو از سره ما کم کن دسته این اجانب رو از مال و جان و ناموس و وطن ما کوتاه کن
  • IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
    0 0
    طالبان اینها را دستگیر کرد. افرادی که دروازه سفارت ایران را آتش زدند نیروهای خود طالبان بودند. طالبان دشمن ماست .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس