رئال مادرید

تیم فوتبال چلسی با وجود پیروزی مقابل رئال مادرید از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باز ماند.

به گزارش مشرق، تیم‌های رئال مادرید و چلسی از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه به وقت تهران در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که در پایان رئال با وجود شکست سه بر ۲، به یمن برتری سه بر یک در دیدار رفت با نتیجه پنج بر چهار در مجموع به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد.

فیلم/ خلاصه دیدار تماشایی رئال ۲ - چلسی ۳

توماس توخل تیمش را با آرایشی متفاوت و با چهار مدافع روانه میدان کرد. آنها در دقایق ابتدایی تحت تاثیر جو مسابقه بودند اما رفته رفته شرایط برای میهمان زردپوش بهتر شد.

گل اول در دقیقه ۱۵ به ثمر رسید. پاس‌های متوالی بازیکنان چلسی به ورنر رسید و پاس نهایی این مهاجم آلمانی به میسون ماونت رسید تا این بازیکن با یک ضربه بغل پا نتیجه را یک بر صفر کند. بردی که تا پایان نیمه نخست به قوت خود باقی ماند.

پاسخ کامبک با کامبک به کام رئال/ رام کردن شیرهای قهرمان با طعم تسویه حساب

در نیمه دوم بازهم تیم میهمان بهتر بازی را شروع کرد و به گل رسید. کرنر ارسالی از سوی زننده گل اول با ضربه سر آنتونیو رودیگر همراه شد تا این مدافع تنومند آلمانی شب خوبش را در دقیقه ۵۱ تکمیل کند.

چلسی دست‌بردار نبود. آنها چند دقیقه بعد به وسیله مارکوس آلونسو گل سوم را هم زدند ولی برخورد توپ به دست این بازیکن باعث شد تا سیستم کمک داور ویدیویی به داد آنچلوتی رسید و گل مردود شد.

پاسخ کامبک با کامبک به کام رئال/ رام کردن شیرهای قهرمان با طعم تسویه حساب

البته که در دقیقه ۷۵ این ماجرا بازهم تکرار شد و این بار تیمو ورنر با حرکت در عمق دفاع میزبان و عبور از سد کاسمیرو و آلبا، توپ را در شرایطی که به دیت کورتوآ خورده بود به قعر دروازه فرستاد تا چلسی تیم صعودکننده به دور بعدی باشد.

پاسخ کامبک با کامبک به کام رئال/ رام کردن شیرهای قهرمان با طعم تسویه حساب

این اما پایان ماجرا نبود. آنچلوتی تغییراتی را به وجود آورد و خیلی زود جواب گرفت. پاس بی‌نقص و استادانه لوکا مودریچ با بیرون پا به رودریگوی تازه وارد رسید و این مهاجم برزیلی در دقیقه ۸۰ نتیجه را سه بر یک کرد تا ۲ تیم در همه چیز به تساوی برسند. برد سه بر یک رئال با برد سه بر یک چلسی پاسخ داده شد.

در اوقات اضافه بازی متعادل آغاز شد اما خیلی زود تعادل بر هم ریخت. تعارف بازیکنان چلسی در میانه میدان فضای خوبی برای وینیسیوس مهیا کرد و ارسال خوب این بازیکن از سمت چپ با ضربه سر کریم بنزما همراه شد تا در دقیقه ۹۶ تیم میزبان به بازی برگردد و صعود کننده به مرحله بعد لقب بگیرد. این دوازدهمین گل بنزما در این فصل لیگ قهرمانان بود که به ثمر رسید.

نیمه نخست وقت‌های اضافه با نتیجه سه بر ۲ به اتمام رسید. در ۱۵ دقیقه دوم چلسی ۲سه موقعیت خوب برای جبران داشت اما توپ‌های آنها به گل تبدیل نشد و بازی با همان نتیجه سه بر ۲ به اتمام رسید و کهکشانی‌ها انتقام حذف فصل قبل را گرفتند و مدافع عنوان قهرمانی را کنار زدند و راهی نیمه‌نهایی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    1 0
    بله رئال ینی رؤیا ساز ، با وجود شکست و تفاوت در نتیجه ها اما بااین حال پیروز میدان و صعود کننده باشی این فقط کار کهکشانی هاست
  • سعید IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    0 0
    آبی های لندن شکست خوردند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس