کد خبر 1333284
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲

وقتی قرار باشد هدیه‌ای برای کسی تهیه کنید، به چه چیزهایی فکر می‌کنید؟ معمولاً وقتی صحبت از تهیه هدیه یا یادگاری برای افراد نزدیک می‌شود، انتخاب آن‌قدر سخت نیست؛ فقط کافی است به علایق، نیازها و یا چیزهایی که در زندگی برای او جذاب است فکر کنید. در چنین شرایطی قرار است نهایتاً یک هدیه برای یک نفر خاص بخرید، اما وقتی تعداد افرادی که می‌خواهید برای آنها هدیه تهیه کنید بیشتر می‌شود، کار کمی سخت خواهد شد. زیرا که باید به بودجه‌تان، سلایق افراد موردنظر و زمانی که برای تهیه این هدیه در اختیار دارید توجه داشته باشید.  

هدایای تبلیغاتی نفیس مناسب نوروز

همین باعث می‌شود تا انتخاب‌ها متنوع و زیاد باشد، اما آن گزینه‌ای برای شما کارساز خواهد بود که بتواند مقبولیت و رضایت بیشتری را جلب کند. هدایای تبلیغاتی لوکس یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها هستند. فقط کافی است کمی زمان بگذارید و از میان گزینه‌های متنوعی که وجود دارد، بهترین و جالب‌ترین هدیه را پیدا کنید. اگر برای این کار نیاز به راهنمای بیشتر دارید، ما همراه شما هستیم.

هدایای مناسبتی نوروز

نوروز از آن مناسبت‌هایی است که همیشه در ذهن افراد با خاطره‌های خوب به‌جامانده است. از حال و هوای آماده‌شدن برای شروع سال نو گرفته تا عیدی و دیدن بهار و زنده شدن دوباره طبیعت که نوید امید و زندگی است. اگر صاحب یک شرکت هستید یا در قسمت روابط‌عمومی سازمانی حضور دارید، حتماً می‌دانید که دادن هدیه‌های تبلیغاتی در مناسبت‌های مهمی مثل نوروز چقدر در وجهه سازمان و شرکت شما تأثیر مثبتی دارد. نه‌تنها می‌تواند تصویر و ذهنیت خوبی در ذهن مشتریان بسازد بلکه احساس خوشایندی در وجود مجموعه و افراد حاضر در سازمان ایجاد می‌کند تا بتوانند سال جدید را با حس بهتر و انگیزه بیشتری کار کنند. درنتیجه، به‌پاس قدردانی از زحمات کارمندان سازمان یا ماندگار شدن در ذهن مشتریان، بهترین کار تقدیم هدایای تبلیغاتی لوکس است. اگر انتخاب با شما باشد، چه هدیه‌ای را ترجیح می‌دهید؟

مناسب‌ترین هدایای تبلیغاتی نفیس

وقتی قرار است یک هدیه تبلیغاتی لوکس و ماندگار از طرف مجموعه خود به مشتریان یا کارمندان سازمانتان بدهید، اولین چیزی که بهتر است در نظر داشته باشید، ارزش آن است. چه این ارزش را در جنبه معنوی ببینیم و چه در جنبه مادی، هر دو شکل آن مهم هستند. گاهی اوقات افراد ترجیح می‌دهند در انتخاب هدایای تبلیغاتی لوکس شرکت خود بیشتر به جنبه‌های معنوی یک هدیه توجه کنند. گزینه‌های خوبی که در این موقعیت می‌توان به آن فکر کرد هدایایی مثل صنایع‌دستی نفیس، ست‌های چوبی خاص و ست‌های پذیرایی است. خصوصاً اینکه این هدایا هم‌خوانی و هماهنگی بسیار خوبی با مناسبت‌هایی مثل نوروز دارند.

هدایای تبلیغاتی نفیس مناسب نوروز

صنایع‌دستی نفیس

نوروز یکی از آیین‌های ریشه‌دار و بسیار ارزشمند ایرانی است که قرن‌هاست میان ایرانیان ریشه دوانده و مهم شده است. وقتی ارزش چنین آیینی را با صنایع‌دستی نفیس و خاص پررنگ‌تر کنید، نشان از هوشمندی و ظرافت سلیقه شما برای انتخاب هدیه‌های تبلیغاتی دارد. کتاب نفیس قرآن، اشعار حافظ و سعدی، ست ترمه، نیم ست الماس‌کاری با جعبه چرم و نیم ست مینا از جمله هدایای نفیس ست‌های صنایع‌دستی است.

هدایای دیجیتال

در بعضی موارد هم افراد ترجیح می‌دهند به بهانه سال نو و حال نو، از هدایای جدیدتری استفاده کنند و زلف این سنت مهم را به روزگار و زندگی جدید گره بزنند. ست‌های دیجیتال، ست‌های مدیریتی و ست‌های ترکیبی پیشنهادهای جذابی است که برای خرید در این موقعیت‌ها می‌توان به آنها فکر کرد.

ست‌ هدایای دیجیتال معمولاً شامل یک یا چندتکه مختلف هستند که باتوجه ‌به ستی که در نظر می‌گیرید، هزینه‌های آنها متفاوت می‌شود. برای مثال ست دیجیتال شامل هدست، پاوربانک، فلش مموری، شارژر فندکی و خودکار فلزی از جمله کامل‌ترین ست‌های دیجیتال است. ست‌های کوچک‌تر که شامل یک یا دوتکه مثل هدست و شارژر فندکی باشند هم وجود دارند. در نهایت انتخاب با شما است که سراغ کدام یک از این ست‌ها بروید و چه بودجه‌ای برای خرید ست‌های دیجیتال شرکتتان هزینه کنید.

ست‌های پذیرایی

یکی دیگر از ست‌ها و هدایایی که در این روزها بسیار پرطرفدار محسوب می‌شود، ست‌های پذیرایی است. ست‌های پذیرایی شامل ست‌های آجیل، دمنوش، ماگ‌، موکاپات، قهوه و شکلات، بگ شاپ، شات اسپرسو، فنجان اسپرسو و حتی جعبه‌های پذیرایی است.

تهیه هدایای نفیس برای نوروز

از بین گزینه‌های زیاد محصولاتی که می‌توانید به‌عنوان هدایای تبلیغاتی لوکس مناسب نوروز انتخاب کنید، مورد مناسب شرکت خود را پیدا کرده‌اید؟ اگر جواب شما به این سؤال مثبت است اکنون نوبت صحبت درباره مرجعی برای خرید این هدایا رسیده است. در حس هفتم می‌توانید همه هدایای لوکسی که از آنها صحبت کردیم را پیدا کنید. ست‌های دیجیتال، صنایع دستی نفیس ، ست ترکیبی کارهای چوبی نفیس و خاص، ست‌های پذیرایی و ... جزء محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین هدایای تبلیغاتی است. اگر دنبال خرید انواع هدایای هستید، سری به فروشگاه حس هفتم بزنید. تنوع محصولات ما در فروشگاه را ببینید و از میان تنوع بسیار محصولات و سررسیدهایی که در فروشگاه ما می‌بینید، هدیه مناسبتان را پیدا کنید. جهت استعلام قیمت و اطلاع از موجودی کالا هم می‌توانید با واحد پشتیبانی و کارشناسان ما در تماس باشید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس