کد خبر 1332726
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
ساخت گوشی Gionee ۱۳ Pro با الهام از آیفون ۱۳

گوشی چینی Gionee ۱۳ Pro که شباهت بسیاری به آیفون ۱۳ اپل دارد و با سیستم عامل هارمونی او اس همراه است، در بازار چین معرفی شد.

به گزارش مشرق، گوشی Gionee ۱۳ Pro در چین معرفی شد. در اولین نگاه به این گوشی، متوجه خواهید شد که با یک گوشی شبیه به گوشی آیفون ۱۳ رو به رو هستید. نکته برجسته دیگر این دستگاه این است که اولین گوشی غیر هوآوی است که به سیستم عامل هارمونی او اس مجهز شده است.

مشخصات Gionee ۱۳ Pro

به گزارش gizmochina؛ گوشی Gionee ۱۳ Pro دارای یک پنل LCD ۶.۲۶ اینچی با بریدگی بزرگ است. وضوح HD+، نسبت تصویر ۱۹:۹ و نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۰.۳ درصد از قابلیت‌های پنل این دستگاه است. بریدگی نمایشگر دارای یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای سلفی و تماس‌های ویدئویی است. این گوشی اسکنر اثر انگشت ندارد، اما از باز کردن قفل با اسکن چهره پشتیبانی می‌کند.

ساخت گوشی Gionee۱۳ Pro با الهام از آیفون۱۳ +عکس

ماژول دوربین پشتی شبیه آیفون ۱۳ است و یک دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی با فلاش LED و میکروفون نیز دارد. از دوربین ثانویه دستگاه خبری نیست. مانند سری آیفون ۱۳، Gionee ۱۳ Pro به لبه‌های صاف مجهز شده و روی لبه سمت راست دستگاه، دکمه تنظیم صدا و کلید پاور قرمز رنگ وجود دارد.

ساخت گوشی Gionee۱۳ Pro با الهام از آیفون۱۳ +عکس

تراشه Unisoc T۳۱۰ در زیر کاپوت دستگاه وجود دارد. این گوشی در دو نسخه به همراه ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می‌شود. این دستگاه دارای یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است که می‌توان آن را با استفاده از پورت USB-C شارژ کرد. این گوشی با سیستم عامل هارمونی او اس کار می‌کند و به HMS (خدمات موبایل هوآوی) دسترسی دارد.

ساخت گوشی Gionee۱۳ Pro با الهام از آیفون۱۳ +عکس

قیمت Gionee ۱۳ Pro

گوشی Gionee ۱۳ Pro با قیمت اولیه ۵۲۹ یوان (۸۳ دلار) عرضه می‌شود. این گوشی در چهار رنگ آبی، طلایی درخشان، بنفش درخشان و مشکی گرافیت به بازار می‌آید. گوشی‌های Gionee که در چند سال گذشته در چین عرضه شده‌اند، تاکنون وارد بازارهای جهانی نشده‌اند. از این رو، Gionee ۱۳ Pro ممکن است در بازارهای خارج از چین عرضه نشود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    2 0
    آها این درسته. قیمت (۸۳ دلار) . نه 830 دلار. گوشی سازان آمریکایی و کره ای بیشرف گوشی با قیمت تموم شده 100 دلار رو به قیمت یه تلویزیون 60 اینچ می کنن تو حلق جماعت. جماعت ابله هم خرسند و شادان از دوربین شونصد مگاپیکسلی با لنز تخم چشم مورچه داد سخن میدن! عقل که نباشه جون در عذابه (عکس گوشی هارو روی یه مونیتور بزرگ با برنامه Paint ویندوز باز کنید تا بفهمین چی میگم)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس