کد خبر 1331864
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
پیام رییس جمهور به اعضای تیم ملی فوتبال کشور

در آستانه بازی تیم ملی فوتیال ایران و عراق برای صعود به جام جهانی پیام رییس جمهور ایران به اردوی تیم ملی فوتبال کشور ابلاغ شد.

به گزارش مشرق به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در پیام رییسی رییس جمهوری اسلامی ایران به اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان آمده است:

فرزندان برومندم؛

مایل بودم در جمع شما حضور پیدا کنم و از نزدیک و بی واسطه، با شما به گفتگو بنشینم و خدا قوت بگویم اما به دلیل پروتکل های قرنطینه ای کرونا و شرایط پیش روی شما، این امر محقق نشد.

عرصه فوتبال تنها مجال رقابت جسمانی و یا آمادگی فنی نیست. آنچه من از رفتار شما در مسابقات گذشته تان دیده ام، تبلور اخلاق و جوانمردی شما عزیزان بوده است. از اینکه کشور عزیزمان را در عرصه های جهانی و بین المللی نمایندگی می کنید خرسندم و به شما می بالم.

فارغ از نتیجه، که انشالله پیروز میدان خواهید بود، حضورتان مایه افتخار کشوراست و یک بازی جوانمردانه و به یاد ماندنی، شادی را برای مردم عزیزمان به ارمغان می آورد. دعای خیر اینجانب و مردم، همراه شماست. سلامت، عزت و سربلندی شما را از خدای منان مسئلت دارم.

خدا یار و دست حق به همراهتان.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مصطفی IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    1 0
    میگه براتون دعا میکنم
  • علی IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    2 0
    خدای خیرش بده، این بشر آروم و قرار نداره؟؟؟ ای روحانی خدا ازت نگذره، کاری کرده تا بخواد این مخروبه ها رو جمع کنه راحت چهار سال میبره
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    0 0
    منطورش ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس