کد خبر 1331661
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
روایت نادال از دیدار با دختر شگفتی‌ساز ایرانی

تنیس باز مشهور جهان به دیدارش با مشکات الزهرا صفی واکنش نشان داد و گفت: داستان او شگفت انگیز است.

به گزارش مشرق و به نقل از سایت نشنال، داستان ملاقات رافائل نادال و مشکات الزهرا صفی دختر تاریخ ساز تنیس ایران که توانست در گرند اسلم استرالیا بازی کند، مورد توجه رسانه های خارجی قرار گرفته است.

مشکات الزهرا صفی رویای خود را تعقیب می‌کند. صفی در راهروهای اوپن استرالیا با الهام بخش خود آشنا شد و برای گرامیداشت این لحظه خاص، عکسی با او در اینستاگرامش منتشر کرد.

بدون شک این تجربه‌ای بود که این دختر ۱۷ ساله برای همیشه دوستش خواهد داشت، اما فقط برای او معنادار نبود. نادال هم داستان صفی را «شگفت‌انگیز» می‌بیند و از ملاقات با او بسیار هیجان‌زده شد.

نادال در این خصوص اظهار داشت: «در راهروی محل برگزاری بازی‌ها بودم که یکی از کارکنان مسابقات او را به من معرفی کرد و مقداری از چگونگی حضور او در تنیس توضیح داد و برای من لذت بخش بود که درباره او بیشتر بدانم، فکر می‌کنم داستان او شگفت انگیز است. »

وی ادامه داد: «دیدن بازیکنانی از نقاط مختلف جهان، به‌ویژه نقاطی از جهان که از نظر تاریخی هرگز بازیکنانی در گرند اسلم نداشتند، فوق‌العاده است. فکر می‌کنم دیدن بازیکنی از ایران که اکنون در رده سنی نوجوانان است و قبلاً یک مسابقه را برده است، فوق‌العاده است. این یک داستان عالی است و واقعاً از ملاقات با او لذت بردم. یکی از زیباترین چیزها این است که ورزش می‌تواند زندگی مردم را تغییر دهد و داستان‌هایی مانند او می‌گویند که ما در راه درستی برای ادامه ترویج ورزش خود هستیم.»

روایت نادال از دیدار با دختر شگفتی‌ساز ایرانی

نادال که الهام بخش افراد بی‌شماری در سرتاسر جهان شده است، از شنیدن اینکه صفی برای اولین بار بعد از تماشای مسابقه او تنیس را بازی کرده است، خوشحال است: « برای من این اتفاق خاصی است اگر بتوانم کسی را تشویق کنم تا در مورد زندگی تصمیمات مثبت بگیرند، این چیزی است که بسیار به آن افتخار می‌کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    5 0
    اندلسی کردن ایران با تمام قدرت
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    7 2
    وقتی الگوی درست و حقیقی برای هر فردی، صحیح معرفی نشه ،نتیجه این میشه که فارغ از درست یا غلط بودن اون الگو، تشویق های دیگران معیار قرار بگیره. و بدتر از اون بدون در نظر گرفتن تاریخ کهن ایران و فرهنگ ایران و جایگاه زن اصیل ایرانی در تاریخ، نتیجه بهتر از این نمیشه. طرح های عقیم سازی و نابودی جمعیتی ایران رو بعنوان مد و کلاس روز دنیا برای ما تبلیغ می کنند( در قالب حیوون بازی و ورزش و...) و فرزند آوری و طرح های تشویقی برای ازدیاد جمعیتشون رو برای مردم خودشون مدام تو بوق و کرنا می کنند. چیزی که از نظر اونا برای ایران خیلی بده اما برای جامعه خودشون خیلی مهم و ضروری!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس