پیشنهادهای بخش خصوصی درباره تبصره‌های لایحه بودجه 1401

مرکز پژوهش‌های اتاق ایران پیشنهاد بخش خصوصی درباره تبصره‌های لایحه بودجه را منتشر کرد. در این گزارش تبصره‌های مربوط به مالیات، هدفمند سازی یارانه‌ها، انرژی و غیره بررسی شده است.

به گزارش مشرق،  مرکز پژوهش‌های اتاق ایران پیشنهاد بخش خصوصی درباره تبصره‌های لایحه بودجه را منتشر کرد. در این گزارش تبصره‌های مربوط به مالیات، هدفمند سازی یارانه‌ها، انرژی و غیره بررسی شده است.

مجموعه پیشنهادهای بخش خصوصی درباره تبصره لایحه بودجه ۱۴۰۱ توسط مرکز پژوهش‌های اتاق ایران منتشر شد، این گزارش با نظرخواهی از مجموعه اعضا و واحدهای تابعه اتاق ایران و اتاق تعاون ایران تهیه شده است.  

در این گزارش تبصره‌هایی درباره نفت و روابط مالی آن با دولت یا صندوق توسعه ملی، شرکت‌های دولتی و واگذاری آنها، مشارکت با بخش غیردولتی برای اجرای طرح‌ها، تامین مالی داخلی از محل اوراق مالی اسلامی، عوارض مالیات، صنعت معدن و ارتباطات، آب و کشاورزی، قضایی، انتظامی و دفاعی، هدفمندسازی یارانه‌ها، برق انرژی، تولید و بهره‌وری بررسی و پیشنهاد اصلاحی بخش خصوصی ارائه شده است.  

این پیشنهادها از طرف کمیسیون‌های تخصصی، تشکل‌ها و اتاق‌های استانی، شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، مرکز پژوهش‌های اتاق ایران، شورای راهبری بهبود محیط کسب و کار و اتاق ایران ارائه شده است.  

متن کامل پیشنهادهای بخش خصوصی درباره تبصره‌های لایحه بودجه را اینجا بخوانید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس