کد خبر 1331074
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
مقایسه جیپ رانگلر و تویوتا ۴ رانر

در این گزارش مشخصات جیپ رانگلر سال ۲۰۲۰ در مقابل تویوتا ۴ رانر سال ۲۰۲۰ بررسی شده است.

به گزارش مشرق، جیپ رانگلر و تویوتا ۴ رانر به علت شباهت های ظاهری و فنی مورد کنکاش قرار می گیرند. 

جیپ  رانگلر: موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر توربو می تواند ۲۷۰ اسب بخار قدرت و ۲۹۵ پوند فوت گشتاور تولید کند که ۳۵ پوند فوت، گشتاور بیشتری نسبت به خودرو V۶ مورد مقایسه ارائه می‌دهد. قدرت آن در مقایسه با پنتاستار اندکی کم است، اما گشتاور اضافی آن را جبران می‌کند. این موتور به یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک متصل است که در درجه اول چرخ‌های عقب را به حرکت در می‌آورد.

تویوتا ۴ رانر: یک پیشرانه سنتی به تویوتا ۴ رانر نیرو می‌دهد که منظور از سنتی، همان قدیمی است. این خودرو دارای موتور ۴.۰ لیتری V۶ و پنج سرعته است که ۲۷۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند، مانند رانگلر ۲۷۸ پوند فوت حداکثر گشتاور تولید می کند که در ۴۴۰۰ دور در دقیقه به حداکثر می‌رسد. 

مقایسه جیپ رانگلر با تویوتا ۴ رانر +عکس

مقایسه جیپ رانگلر با تویوتا ۴ رانر +عکس

جیپ رانگلر: رانگلر در مقایسه با تویوتا تجهیزات بیشتری را ارائه دهد. این خودرو مجهز به دسته ابزار با صفحه نمایش ۷.۰ اینچی است به علاوه، به سیستم Uconnect وصل است، حتی یک اسلات USB-C ارائه می‌دهد که بسیاری از خودروسازان هنوز حتی در مدل‌های لوکس خود از آن استفاده نمی‌کنند.

مقایسه جیپ رانگلر با تویوتا ۴ رانر +عکس

اگرچه اکثر سیستم‌های کمک راننده اختیاری هستند، اما دارای تجهیزاتی مانند هشدار ترافیک عقب، هشدار برخورد از جلو و کروز کنترل تطبیقی ​​با عملکرد توقف و نقطه کور است. 

تویوتا ۴ رانر: در مقایسه با جیپ رانگلر، خوشه ابزار در تویوتا ۴ رانر با صفحه نمایش کوچک و صفحه‌های مربوط به اواخر دهه ۲۰۰۰ به نظر می‌رسد. ویژگی‌های استاندارد کمک راننده شامل هشدار خروج از خط، چراغ‌های جلوی خودکار، کروز کنترل پویا، هشدار برخورد از جلو و این موارد است.

مقایسه جیپ رانگلر با تویوتا ۴ رانر +عکس

هیچ نظارت بر نقاط کور، هیچ ترمز فعال و هیچ کمکی برای حفظ خطوط وجود ندارد و همچنین به عنوان تجهیزات اختیاری در دسترس نیستند.

جیپ رانگلر: قیمت نسخه Sport S ۸۰th Anniversary رانلگر  از ۴۱ هزار و ۲۶۵ دلار شروع می‌شود. اضافه کردن گزینه‌هایی مانند میزبان سیستم‌های کمک راننده، چراغ‌های جلو LED و سیستم Selec-Trac ۴WD قیمت نهایی را تا ۴۶ هزار و ۹۲۵ دلار در ایالات متحده و تا ۶۰ هزار و ۱۲۰ دلار در کانادا افزایش می‌دهد.

مقایسه جیپ رانگلر با تویوتا ۴ رانر +عکس

تویوتا ۴ رانر: نسخه The Trail از ۴۱ هزار و ۷۹۰ دلار  شروع می‌شود. در کانادا فقط به صورت ۴WD در دسترس است و از ۴۷ هزار و ۸۰۰ دلار کانادا شروع می‌شود.

مقایسه جیپ رانگلر با تویوتا ۴ رانر +عکس

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس