فکر نمی کردم با این شرایط از پرسپولیس بروم/ نمی دانم چرا امروز به بی اخلاقی متهم شده ام؟

دروازه بان اسبق پرسپولیس گفت: به دلیل عدم پرداخت مطالبات و رفتارهای نادرست مجبور به ترک تهران شدم و باید بدانید مدیران جدید باشگاه هم هیچ ارتباطی با من نگرفتند.

به گزارش مشرق،‌ بوژیدار رادوشویچ در گفت و گویی تلویزیونی، گفت: برای من مهم نیست روی نیمکت باشم یا داخل زمین و هر مربی که با من کار کرده این را می داند که در مورد چه چیزی صحبت می کنم.

وی ادامه داد: من از دست هیچ کس ناراحت نیستم و هر چه در توان داشتم را ارائه کردم. من ناراضی نیستم و این رسم زندگی است.

وی افزود: پرسپولیس همیشه در قلب من جا دارد و این رابطه هیچ وقت قطع نمی شود اما رابطه قراردادی من خاتمه یافته و من هم پرونده را در فیفا دنبال می کنم. سوابق من در پرسپولیس نشان می دهد بارها در پرداخت دستمزدم مشکل داشتم اما جعفر سمیعی می خواست کمک کند تا این مشکلات حل شود اما قول هایی داده شد که عملی نشد.

رادوشویچ گفت: با حضور صدری مشکلات حل نشد که هیچ ادامه دار هم بود. متاسفانه رفتار درستی هم ندیدم و اتفاقاتی افتاد که صدری به گونه ای رفتار کرد که ناچار به جدایی شدم. قصد نداشتم از پرسپولیس این گونه بروم و الان هم غمگین هستم اما رفتار نادرستی دیدم.

دروازه بان سابق پرسپولیس تاکید کرد: فکر نمی کردم با این شرایط از پرسپولیس بروم اما زندگی همین است، من از هر جهت حمایت نمی شدم و در برخی از مواقع به لحاظ روحی و روانی شرایط تغییر می کرد.

بیشتر بخوانید:

انتشار قرارداد رادوشوویچ؛ ۹۹۰ هزار یورو ناقابل!

وی ادامه داد: از مسئولان و افرادی که در مورد من صحبت می کنند درخواست دارم شفاف صحبت کنند، من ۶ سال عمرم را در تهران سپری کردم و لحظات خوبی داشتم اما کسی نمی خواست مشکلات را حل کند. شرایط به گونه ای پیش رفت که ناچار شدم از تیم بروم.

رادوشویچ گفت: اگر باشگاه پرداخت داشت من نمی توانستم باشگاه را ترک کنم، از من می خواستند گذرنامه ام را به آنها بدهم تا به هر شکل در تهران بمانم. به من گفتند ۳ هفته دیگر به تو پول می دهیم و من می دانم ۳ هفته در اینجا به چه معنی است.

وی افزود: من مجبور شدم تهران را ترک کنم چرا که هم ویزای کارم در حال تمام شدن بود و فرصت خروج را از دست می دادم و هم اگر مبلغ دوم را می گرفتم شرایط متفاوت می شد و دیگر نمی توانستم در زمان مقرر مطالبات خود را دریافت کنم.

وی ادامه داد: علی رغم آنچه می گویند من همه وسایلم را نبردم، آمدم تا ببینم اوضاع چطور پیش می رود و دیدم مسئولان جدید با من تماس نگرفتند. اما آپارتمانم در اختیار یکی از دوستانم در آژانس مسکن است. تعهدات مالی باید پرداخت شود و این یک مساله مهم است.

سنگربان سابق سرخپوشان در واکنش به اظهار نظر مدیرعامل جدید باشگاه که گفته بود رادو بی اخلاق است، گفت: باید بگویم درویش با من ارتباطی نگرفته و با هم حرف نزدیم. منتظر بودم که مدیرعامل جدید بیاید تا شرایط مشخص شود اما هیچ واکنشی از سوی باشگاه انجام نشد. کالدرون، برانکو و خارجی های باشگاه به همین دلایل از پرسپولیس رفتند و فکر می کنم یحیی گل محمدی هم در همین راه قدم خواهد گذاشت. 

رادوشویچ در مورد حاشیه هایی که برای قراردادش ایجاد شده بود، افزود: این موضوع در رسانه ها خیلی بد منعکس شد و نمی دانم چرا این اتفاق افتاد. من با برانکو کار کردم و کم ترین درآمد را داشتم و کسی آن روز حرفی نزد. اما وقتی قرارداد را امضا کردم این همه حرف درآوردند.

وی ادامه داد: من با همه شرایط ساختم و نمی دانم چرا امروز به بی اخلاقی متهم شده ام؟ من به تهران آمدم تا برای زندگی ام کار کنم و توقع این رفتارها را نداشتم.

وی در مورد بهترین بازیکن پرسپولیس گفت: باید بگویم همه خوب بودند اما سیدجلال بهترین بازیکن پرسپولیس و لیگ برتر بود و در دنیا او تک است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    0 1
    یه مشت دوپینگی مرفه بی درد که 8 سال تیم های دیگه نابود شدند و امکانات در اختیار این تیم قرار گرفت. لازم به ذکر است که 990 هزار یورو قراداد سه سال آیندشه نه 5 سال گذشتش! آپشن هاشم بماند. همین جوریاست که آقای صدری مخابراتی با سینه سپر میگه از اسپانسر استقلال اون هم تو اوج بی پولی های استقلال پول گرفتیم! اون ژن قهرمانی که بابا مسعود به این تیم تزریق کرده همینه ها!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس