کد خبر 1330881
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
وعده‌های مدیران پرسپولیس بازهم عملی نشد/ دلخوری و ناراحتی شدید سرخپوشان از خلف وعده درویش

وعده‌های عملی نشده مدیران پرسپولیس دلخوری و ناراحتی شدید سرخپوشان را در پی داشته است.

به گزارش مشرق، ظاهراً وعده‌های پوچ مدیران پرسپولیس تمام‌شدنی نیست و فقط از یک مدیر به مدیر بعدی منتقل می‌شود. پس از وعده‌های عملی نشده صدری حالا نوبت به رضا درویش رسیده است و مدیرعامل جدید سرخپوشان پس از گذشت چند روز از وعده پرداخت مطالبات، هنوز به قول خود عمل نکرده است.

درویش و اعضای جدید هیئت مدیره پرسپولیس که حدود دو هفته از انتصاب‌شان در باشگاه پرسپولیس می‌گذرد، در همان روز اول با حضور در اردوی پرسپولیس (پیش از دیدار با فجرسپاسی) قول دادند تا به زودی مطالبات عقب افتاده سرخپوشان را پرداخت کنند، اما پس از عملی نشدن این وعده‌ها، در آخرین وعده خود قول پرداخت مطالبات ۱۰ الی ۱۵ درصدی سرخپوشان تا روز شنبه را داده بودند که این بار نیز با گذشت سه روز همچنان خبری از پرداخت پول نیست، موضوعی که به شدت باعث ناراحتی و دلخوری اعضای تیم فوتبال پرسپولیس شده است و حتی زمزمه اعتراض دوباره سرخپوشان نیز به گوش می‌رسد.

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس تاکنون تنها ۲۰ درصد از قرارداد فصل جاری خود را دریافت کرده و معتقدند با حضور هیئت مدیره و مدیرعامل جدید تاکنون هیچکدام از مشکلات این تیم برطرف نشده است و در صورت ادامه این روند باید منتظر روزهای پرالتهاب در اردوی سرخپوشان باشیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    0 0
    قبلا هم وعده میدادن که عمل نمی‌کردن ولی دیگه حداقل یه زمین چمن داشتن واسه تمرین آخه کدوم تیم بی تمرین میره توی زمین؟ استقلال که انقد پارسال سرو صداش بلند بود می‌گفت زمین چمنمون بده واله و بله ولی دیگه بد یا خوب یه زمینی بود که تمرین کنه! میگفتن مددی سرتمرین نمیاد از ما دلجویی نمیکنه، ولی الان بعد چند ماه این از مدیرعامل که نیومده معاونش رفت ... اونا حداقل بازیکن میتونستن بگیرن ولی ما اصلا معلوم نیست ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس