انتظاری: آقای انصاری‌فرد! این چه قراردادی بود با رادوشوویچ امضا کردید؟!/ چرا هیچکس از مدیران پرسپولیس حساب و کتاب نمی‌خواهد؟

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تأکید کرد، بسیاری از مدیران سابق با تصمیمات اشتباه، این باشگاه را وارد چالش کردند و هیچ حساب و کتابی هم پس ندادند.

به گزارش مشرق، سهراب انتظاری درباره پیروزی پرسپولیس برابر فولاد و عملکرد این تیم در ۱۶ بازی گذشته گفت: سه امتیاز بازی با فولاد بسیار مهم بود و خدا را شکر که پرسپولیس برنده از زمین بیرون آمد. پرسپولیس یک نیم‌فصل عجیب را پشت سر گذاشت و با مشکلات مالی و مدیریتی مواجه بود، حتی پنجره نقل‌وانتقالات هم بسته شد و تیم از لیگ قهرمانان کنار رفت. در این شرایط پرسپولیس عالی امتیاز گرفت و اگر اشتباه نکنم در ۱۰ بازی گذشته هشت برد و دو تساوی به دست آورد.

وی ادامه داد: باید به غیرت و شرف بازیکنان و کادر فنی درود بفرستیم که با این مشکلات عالی نتیجه گرفتند. قهرمانی در نیم‌فصل هم مهم نیست و مهم این است که در پایان فصل کدام تیم قهرمان خواهد شد. پرسپولیس قطعاً نیاز به تقویت دارد، ولی متأسفانه دوباره پنجره نقل‌وانتقالات بسته شده است و باشگاه باید در این زمینه فکر اساسی کند. این اتفاقات به پرسپولیس شوک منفی می‌دهد و باشگاه باید هر چه سریع‌تر این مشکل را حل کند.

بیشتر بخوانید:

انتشار قرارداد رادوشوویچ؛ ۹۹۰ هزار یورو ناقابل!

واکنش رادو به اظهارات درویش: در فیفا همدیگر را می‌بینیم

انتظاری درباره بدهی ۹۰۰ هزار دلاری به رادوشوویچ و انتقادهایی که از محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل سابق این باشگاه صورت گرفته است، تصریح کرد: پرسپولیس سال‌هاست که با این مشکلات روبه‌روست و همه خارجی‌ها با شکایت‌های خود پول‌هایی گرفتند که شاید حق‌شان نبود. شما ببینید استوکس چگونه از پرسپولیس رفت و چگونه شکایت کرد. او واقعاً چند بازی برای پرسپولیس انجام داد؟

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: این بحث فراتر از شکایت یک بازیکن است. در این سال‌ها بسیاری از مدیران ناکارآمد با تصمیمات اشتباه خودشان تیم را به چالش کشیده و مشکلات بزرگی را سر راه پرسپولیس قرار دادند، ولی چرا هیچکس از مدیران پرسپولیس حساب و کتاب نخواسته است؟ مگر می‌شود یک مدیر تصمیم اشتباه بگیرد و اشتباه بزرگ مرتکب شود، ولی بابت این موضوع جوابگو نباشد؟

وی با اشاره به قرارداد رادوشوویچ و شکایت این بازیکن گفت: چنین بازیکنانی فقط این پول‌ها را می‌توانند در فوتبال ایران بگیرند و از طرفی مطرح هم شوند. آقای انصاری‌فرد! این چه قراردادی بود که با رادوشوویچ امضا کردید؟! شما از چه چیزی ترس داشتید که با این گلر قرارداد سه ساله امضا کردید؟ آیا بابت جدایی گلر دوم ترس داشتید؟ این گلر شاید در حد گلرهای لیگ یک ایران باشد، ولی شما با رادوشوویچ قرارداد سه ساله امضا کردید. انگار مقابل یک دروازه‌بان شماره یک و طراز اول نشستید و قرارداد امضا کردید. در این زمینه شک نکنید که ردپای دلال‌ها هم دیده می‌شود و حالا باید انصاری‌فرد پاسخ بدهد چرا چنین قراردادی را امضا کرده است. شما شک نکنید پشت پرده اتفاقاتی رخ می‌دهد که هواداران و پیشکسوتان بی‌خبر هستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    0 0
    جناب انتظاری کجا زندگی میکنی؟تو این مملکت کدوم مسئول و مدیر جوابگو بوده؟فساد کن و کاری نداشته باش فقط زمانی که جناحین پشت درهای بسته به نتیجه نرسن اونموقع یه کوچولو پیگیر میشن اونم دسته چندمیها و بازهم با مجازاتهای خفیف که وسطهاش طرف یا عفو میخوره یا قبلش میگن فلانی از مملکت با چپاولت برو
  • رقیه IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    0 0
    همه اینها خائن به ملت و بیت المال هستندولی متاسفانه نه تنهاهیچ برخوردی نمی شود روز بروز هم پستهای بزرگتر میگیرند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس