کد خبر 1330731
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
تیم ملی عراق نصفه‌ونیمه وارد ایران شد

رسانه عراق از ورود تیم ملی فوتبال این کشور به تهران در غیاب لژیونرهای عراقی خبر داد.

به گزارش مشرق، اعضای تیم ملی عراق کشور روز یکشنبه وارد تهران شدند تا روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی برابر تیم ملی ایران قرار بگیرند.

عراقی‌ها در ورود به تهران طبق پروتکل‌های بهداشتی نسبت به انجام تست کرونا اقدام کردند و تا ۲۴ ساعت همچنین قبل از دریافت نتایج تست امکان برگزاری تمرین را نخواهند داشت.

اعضای این تیم تا زمان اعلام نتیجه تست در اتاق‌های هتل محل اقامت خود قرنطینه خواهند بود و پس از آن مجوز انجام تمرینات صادر می‌شود. براین اساس انتظار می‌رود نخستین تمرین تیم ملی عراق عصر دوشنبه از ساعت ۱۷ در تهران آغاز شود.

لژیونرهای تیم ملی عراق به همراه سایر اعضای این تیم وارد تهران نشده‌اند و قرار است با پروازهای مختلف تا روز سه‌شنبه به اردوی شاگردان پتروویچ ملحق شوند.

بیشتر بخوانید

هافبک سابق پرسپولیس عازم تهران شد +عکس

همچنین براساس اعلام غیث مهنا مدیر اجرای تیم ملی عراق، علی فایز مدافع این تیم به دلیل ابتلا به بیماری کرونا و براساس نتیجه تست انجام شده شانس حضور در مسابقه این تیم برابر ایران را از دست داد. براساس تستی که از مدافع باشگاه القادسیه کویت گرفته شده است این بازیکن به دلیل ابتلا به کرونا نمی‌تواند تیم ملی عراق را در دو بازی پیش رو مقابل ایران و لبنان در مرحله انتخابی جام جهانی همراهی کند.

برهمین اساس علی فایز اجازه پرواز به تهران را دریافت نکرده است و دوره قرنطینه را در کشور کویت سپری خواهد کرد. این در حالی است که اعضای تیم ملی عراق روز یکشنبه وارد تهران شدند و قرار است پتروویچ سرمربی اهل مونته‌نگروی عراقی‌ها درباره دعوت از یک مدافع جدید به تیم ملی این کشور تصمیم‌گیری کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس