دیدار اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با رئیس‌جمهوری

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از برگزاری نشست هم‌اندیشی ائتلاف و اعضای شورای شهر تهران با کاندیداهایی که در فهرست نهایی برای انتخابات شورا قرار نگرفتند، خبر داد.

به گزارش مشرق، امیرابراهیم رسولی در تشریح جزئیات این نشست گفت: در فرآیند طی‌شده توسط شورای ائتلاف برای رسیدن به لیست نهایی شورای شهر تهران، ۲۱ نفر از میان ۸۴ نفر انتخاب شدند و ۶۳ نفر - که اغلب تحصیل کردگان و متخصصین حوزه شهری بودند - از قرار گرفتن در لیست باز ماندند.

وی یادآور شد: در همان مقطع انتخابات نیز بهره‌گیری از این ظرفیت خوب برای پیشبرد امور مورد تأکید اعضای شورای ائتلاف بود و ارتباط موثر با این عزیزان انجام شد.

بیشتر بخوانید:

روایت سروری از دیدار رئیس‌جمهور با اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب افزود: در این نشست بعد از توضیحات آغازین جلسه توسط «سروری، دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب»،  زاکانی شهردار تهران توضیحاتی درباره حجم انبوه و گسترده کارها و مسائلی که شهرداری تهران با آن مواجه است ارائه کرد.

وی ادامه داد: شهردار تهران در صحبت‌های خود، همفکری و کمک از جانب فرهیختگان و چهره‌های آشنا با مسائل شهری را به‌عنوان یک نیاز قطعی برای مجموعه شهرداری و مدیریت شهری توصیف کرد و تجارب مدیریتی مهمانان نشست را جزء ظرفیت‌هایی دانست که حتماً باید از آن برای تسریع و تسهیل تحقق اهداف شهرداری استفاده شود.

رسولی در ادامه به سخنرانی رئیس شورای ائتلاف اشاره کرد و افزود: آقای حدادعادل در ابتدای سخنان خود علت تشکیل این جلسه را استفاده از توان جمع حاضر برای کمک به اداره شهر و دادن ایده به مدیران شهری برشمرد.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: ایشان با اشاره به تجارب کاری خود گفتند مسئولین وقتی مسئول می‌شوند درگیر حوزه اجرا میشوند به همین دلیل حضور افراد باتجربه و خوش‌فکر در کنار مسئولان، کمک بزرگی به آنها برای تحقق اهدافشان و عدم انحراف از مسیر اصلی می‌شود.

سخنگوی شورای ائتلاف  یادآور شد: در ادامه این نشست، تعداد زیادی از کاندیداهای جبهه انقلاب که در لیست قرار نگرفتند اما در فرآیند بودند به بیان نظرات و بعضا انتقادات خود پرداخته و علاوه بر بیان راهکارهایی برای برقراری ارتباط بهتر میان خود و مدیران شهری فعلی، از برگزارکنندگان بخاطر توجه به نظراتشان تشکر کردند و خواستار تداوم اینگونه جلسات شدند.

وی گفت: این نشست حدود ۳ ساعت طول کشید و بسیاری از کاندیداها، اکثریت اعضای شورای شهر تهران، فروزنده معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری حضور داشتند و پس از پایان جلسه نیز گفت‌وگوهایی میان مهمانان با اعضای شورای شهر شکل گرفت.

 رسولی در پایان تاکید کرد: ما در ائتلاف، کاندیداهای جبهه انقلاب که در فرآیند کنار ما بودند اما به دلیل محدودیت کمیتی در لیست نهایی نبودند را فراموش نمی‌کنیم و معتقدیم در لیست نرفتن پایان کار نیست بلکه آغاز خدمت در سنگر دیگری است. ائتلاف کارکرد شب انتخاباتی ندارد تا در پایان انتخابات همه‌چیز را تمام‌شده بداند بلکه مسیر خود را با برنامه و هدفمند دنبال می‌کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس