کد خبر 1330115
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
افشای مشخصات گوشی میان‌رده اپو A76 4G

مشخصات گوشی Oppo A۷۶ ۴G در چندین وبسایت صدور گواهینامه منتشر شده و برخی مشخصات کلیدی دستگاه افشا شده است.

به گزارش مشرق، شرکت اپو قصد دارد یک گوشی جدید را روانه بازار کند. مشخصات این گوشی به تأیید چند وبسایت صدور گواهی رسیده است.


گوشی میان رده بعدی اوپو احتمالا اوپو A۷۶ ۴G نام دارد. نام این گوشی هوشمند به تازگی در وبسایت‌های صدور گواهینامه NBTC و Telecom اندونزی ظاهر شده که برخی از مشخصات آن را افشا را می‌کند.


اطلاعات منتشر شده در این وبسایت‌های صدور گواهینامه نشان می‌دهد که شماره مدل گوشی، CPH۲۳۷۵ است. با این حال، به غیر از تایید وجود این گوشی، اطلاعات دیگری را فاش نمی‌کند. از طرفی به لطف لیست مشخصات دوربین FV۵، مشخصات دوربین این گوشی هوشمند مشخص شده است.

افشای مشخصات گوشی اپو A۷۶ ۴G +عکس

این گوشی هوشمند با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در پنل پشتی عرضه خواهد شد. این لنز تصاویر pixel-binned با کیفیت ۱۲.۶ مگاپیکسل ارائه می‌دهد. این دوربین همچنین دارای قابلیت EIS (تثبیت کننده الکترونیکی تصویر) خواهد بود. این دستگاه در پنل جلویی نیز، یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با فوکوس ثابت خواهد داشت.


به جز این وبسایت ها، این گوشی قبلاً در وبسایت EEC نیز دیده شده بود. اما متاسفانه هیچ کدام از مشخصات گوشی در آن تأیید نشده است. اما، از آنجایی که این گوشی تا امروز چندین گواهینامه دریافت کرده است، می‌توان نتیجه گرفت این دستگاه به زودی عرضه می‌شود. شایعاتی وجود دارد مبنی بر این که این دستگاه ممکن است در اوایل ماه آینده میلادی عرضه شود.

درباره دیگر محصولات شرکت Oppo نیز خبرهای جدیدی منتشر شده است. می‌دانیم گوشی‌های محبوب سری Reno و Find X به زودی رونمایی می‌شود. از سری رنو، گوشی‌های Oppo Reno ۷ و Reno ۷ Pro در بازار هند عرضه خواهند شد. این دو مدل از چیپست‌های میان رده پشتیبانی می‌کنند. سری Find X نیز شامل گوشی‌های Oppo Find X۵ و Find X۵ Pro خواهد بود. گوشی Oppo Find X۵ با تراشه Dimensity ۹۰۰۰ ارائه می‌شود، در حالی که گوشی Find X۵ Pro از پردازنده Snapdragon ۸ Gen ۱ استفاده می‌کند.

منبع: فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس