کد خبر 1330059
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸
طرح ترافیک نمایه

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه نرخ طرح ترافیک برای سال ۱۴۰۱ متناسب با تورم و حتی کمتر از آن خواهد بود گفت: تغییرات در اجرای طرح ترافیک قطعی نیست.

به گزارش مشرق، سیدمجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، درباره سرانجام اجرای طرح ترافیک در پایتخت برای سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: هفته‌های گذشته لایحه‌ای در مورد طرح ترافیک توسط شهرداری تهران به شورای شهر ارائه شد که یک فوریت آن به تصویب رسید و قرار شد در کمیسیون‌های مشترک بررسی‌های لازم صورت گیرد.

بیشتر بخوانید:

تعلل برای بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی در ۴ سال گذشته

وی با اشاره به اینکه در این لایحه عمده تغییرات در مورد مبلغ طرح ترافیک بوده و تغییر در ساختار فعلا مدنظر نبود،‌گفت: میزان افزایش نرخ طرح ترافیک برای سال آینده متناسب و کمتر از افزایش تورم پیش‌بینی شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: تغییر در طرح ترافیک هنوز قطعی نشده و نمی‌توان الان اعلام کرد که طرح برای سال آینده دارای تغییرات فاحش در اجرا خواهد بود.

شفیعی با تأکید بر اینکه تغییر در ساختار اعم از ساعات اجرا طرح ترافیک نیازمند مطالعه و بررسی‌های کامل است گفت: ان‌شاءالله در جلسات شورای شهر و شورای عالی طرح ترافیک تصمیمات لازم برای طرح ترافیک گرفته و نتیجه و مصوبه‌ها ابلاغ خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس