حماس: ائتلاف سعودی به قدرت‌‌هایی متکی است که در آینده منطقه جایی ندارند - کراپ‌شده

یک مقام ارشد حماس با مشابه خواندن تجاوز ائتلاف سعودی به یمن با تجاوز رژیم صهیونیستی به فلسطینیان گفت که رژیم‌های عربی باید بدانند که دوستی با غرب و صهیونیست‌ها هیچ فایده‌ای ندارد.

به گزارش مشرق، «محمود الزهار» یکی از مقامات ارشد حماس در غزه  در واکنش به کشتار امروز غیرنظامیان یمنی توسط ائتلاف سعودی-اماراتی تاکید کرد، کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس بهای سیاست خود در قبال یمن و سازش با رژیم صهیونیستی را خواهند داد.

الزهار در گفت‌وگو با المیادین با بیان اینکه تجاوز به یمن مشابه تجاوز رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان است، گفت: من به عوامل ارتکاب جرایم علیه یمنی‌ها توصیه می‌کنم به دین و تاریخ خود بازگردند، زیرا در دوستی با غرب و صهیونیست‌ها هیچ فایده‌ای نیست.

او با بیان اینکه ائتلاف سعودی به دنبال جلب رضایت غرب و رژیم صهیونیستی است، گفت: رژیم‌های عربی حاشیه خلیج (فارس) طرح شکست خورده‌ای را برگزیده‌اند و بر قدرت‌هایی تکیه دارند که در آینده منطقه جایی ندارند.

این مقام حماس تاکید کرد: این ظلم و سرکوبگری رژیم‌های عربی است که ملت‌هایشان را از بیان مخالفت با اشغالگری و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بازداشته است.

الزهار با بیان اینکه حکام عرب به منظور حفظ تاج و تخت خود تاریخ عزت و صلح عربی را فراموش کرده اند، گفت: آنها باید بدانند که نقشه‌هایشان شکست خورده است و سرنوشتشان نباید در دست غربی‌ها باشد.

او اوضاع کنونی در سودان و سرکوب معترضان را نشانه‌ای از نفوذ رژیم صهیونیستی در بین حکام این کشور خواند و در ادامه خطاب به یمنی‌ها گفت: هر کسی به شما تعرض کرد، به او تعرض کنید و از خودتان با هر ابزاری در برابر متجاوزان دفاع کنید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس