کد خبر 1329357
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
گل‌محمدی: درباره استعفا بعدا صحبت می‌کنم/ برخی می‌گویند ما پولکی هستیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به شایعاتی در مورد استعفایش بعد از بازی با فولاد واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* فردا یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل را مقابل تیم خیلی خوبی که در فاز هجومی و دفاعی برنامه‌های خاصی دارد پیش رو داریم. بازی کردن با این تیم برای هر تیمی دشوار است.

* شرایط خوبی از لحاظ فنی داریم. با توجه به بازی خوبی که مقابل ذوب آهن داشتیم و نتیجه خوبی کسب کردیم باید همان روند را ادامه بدهیم؛ البته فولاد فضای زیادی در اختیار ما قرار نمی‌دهد و باید از کمترین فضاها بهترین استفاده را کرد و از عمق و کناره‌ها به دروازه حریف نزدیک شویم.

* با توجه به بازیکنان خوبی که در پرسپولیس و فولاد حضور دارند، فکر می‌کنم شاهد یک بازی خوب و تاکتیکی از جانب هر دو تیم باشیم. در هر صورت یک بازی خانگی است و سعی می‌کنیم سه امتیاز را به دست بیاوریم.

* با شرایطی که جدول دارد این سه امتیاز می‌تواند خیلی به ما کمک کند. ما با تمام وجودمان و با انگیزه بالا می‌رویم تا اول بازی خوبی انجام دهیم و بعد به سه امتیاز دست پیدا کنیم.

* گل‌محمدی در واکنش به شایعاتی در مورد استعفایش بعد از بازی با فولاد گفت: فردا یک بازی خیلی مهم در پیش داریم. اگر راجع به این مسائل صحبت کنیم به جز اینکه تمرکزمان به‌هم بخورد، اتفاق دیگری نمی‌افتد. اجازه بدهید فردا با تمرکز کامل بازی خوبی انجام دهیم و بعداً می‌توانیم به این سؤال پاسخ بدهیم.

* فولاد بازیکنانی دارد که می‌توانند بازی را از زیر فشارخارج کنند و توپ را به حمله انتقال دهند.

* دیشب دیداری با درویش داشتم و قرار است فردا به بازیکنان پرداختی داشته باشند. بحث ما مالی نیست، بحث بی تفاوتی است. بعد از قهرمانی این اتفاق زیاد رخ داد. الان دنبال حداقل‌ها هستم. ما استادیوم برنابئو را نخواستیم. فقط زمین تمرین مناسب داشته باشیم و پرداختی‌ها هم انجام شود. تیم ۴۰ و ۵۰ میلیون هوادار دارد.

* برخی می‌گویند ما پولکی هستیم، اما همه زندگی خودمان را گذاشتیم. کسی که از بیرون نگاه می‌کند اصلا فکر نمی‌کند این بازیکنان مشکلات داشته باشند. خواسته زیادی نداریم و فقط حداقل‌ها را می‌خواهیم فراهم باشد. به هرکس می‌گوییم به دنبال زمین تمرین هستیم و انقدر پول داده‌اند و مدیرعامل نداریم، باورش نمی‌شود.

* برخی فکر می‌کند با آقای درویش زاویه داریم، اما اینگونه نیست. او پرسپولیسی قدیمی است و همه او را می‌شناسند. او از خیلی از مشکلات خبر نداشت و وقتی آمد در جلسه با ما از مشکلات با خبر شد.

* همه تیم‌ها در نیم فصل تغیراتی خواهند داشت. درباره این موضوعات صحبت کردیم و اتفاقاتی رخ خواهد داد. اگر دنبال بازیکنی باشیم در باشگاه مطرح می‌کنیم نه در رسانه‌ها. روی اسامی صحبتی ندارم، چون اسامی زیادی مطرح شده است.

* این صحبت‌ها مربوط به کنفرانس قبل از بازی نیست. ان‌شاءالله خیر است.

* تیم فولاد با تیمی که فردا برابر ما بازی می‌کند، قهرمان جام‌حذفی شده است و این نشان می‌دهد تیم خوبی هستند و امکانات خوبی دارند و نکونام تاثیرات مثبت خود را گذاشته است. آن‌ها با نظم هستند. بازی فردا از همه چیز مهم‌تر است. مهم‌ترین بازی که در پیش داریم بازی فردا است. برای سوپرجام هم فرصت هست که صحبت کنیم.

* بالاخره هر فردی که در لیگ ما بوده یک روز می‌تواند مربی خوبی باشد. هستند کسانی که این پتانسیل را دارند و استعداد مربی‌گری را دارند. آقای رجب‌زاده هم از افراد با استعداد است. فکر می‌کنم آینده خوبی در مربیگری خواهد داشت. امیدوارم همه مربیان جوان زمینه پرورش استعدادی که در وجودشان است را داشته باشند.

* آن‌ها احتیاج به برنامه‌ریزی دارند. مربیان ایرانی نسبت به خود آسیا مظلوم واقع شدند، چون هیچ امکاناتی ندارند و برنامه‌ریزی برای آن‌ها نشده است. شما نمی‌بینید گروهی از مربیان را به ژاپن و کره ببرند تا لیگ آن‌ها را ببینند. هر مربی اگر کاری کرده، خودش برای خودش کرده است.

* تیم ملی بانوان امتیاز مهمی را گرفت. به خانم ایراندوست تبریک می‌گویم. واقعا چشم به راه این هستیم نتایج خوبی بگیرند و دعای ما پشت سر آن‌هاست.

 
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس