قطعی برق هزاران منزل مسکونی در کارولینای آمریکا پس از طوفان

به دنبال وقوع طوفان سهمگین در برخی بخش‌های آمریکا، هزاران ساکن ایالت کارولینا شبانه روز گذشته را بدون برق سپری کردند و پروازها در این منطقه لغو شد.

به گزارش مشرق، ده‌ها هزار نفر در سراسر ایالت کارولینا در آمریکا روز یکشنبه پس از طوفان زمستانی که بخش‌هایی از ساحل شرقی را فرا گرفت، بدون برق ماندند.

به نوشته وبگاه «اپاک تایمز» طوفان خطرناک باعث بارش باران یخ‌زده، برف و یخبندان در بیشتر مناطق جنوب شرقی شده و برق را قطع  و سامانه حمل‌ونقل را مختل و شرایط رانندگی خطرناکی را برای ساکنان این مناطق  ایجاد کرده است.

شرکت «دوک انرژی» که به ۴.۳ میلیون مشتری در کارولینای آمریکا خدمات رسانی می‌کند، در بیانیه‌ای اعلام کرد که  ۶۷۰۰۰ مشتری خود در کارولینای شمالی و جنوبی بدون برق مانده‌اند و برخی از قطعی ها ممکن است تا چند روز ادامه داشته باشد. این شرکت ضمن هشدار داد که انتظار می‌رود روز دوشنبه قطعی برق بیشتری وجود داشته باشد.

قطعی برق هزاران منزل مسکونی در کارولینای آمریکا پس از طوفان

این شرکت اعلام کرد که بیش از ۱۱۰۰۰ خدمه خود از جمله تکنسین‌های خطوط برق، ارزیاب خسارت و کارگران را در سراسر دو ایالت مستقر کرده تا به بازسازی برق کمک کند، اما هشدار داد که شرایط جوی خطرناک تعمیرات را کند خواهد کرد.

به نوشته این منبع خبری، در کارولینای جنوبی، گارد ملی برای کمک‌رسانی و پاک نگه داشتن جاده‌های اصلی فعال شده است.

در حالیکه طوفان‌های برفی به همراه بادهای سهمگین و یخ طی روزهای آینده، سواحل شرقی ایالات متحده را هدف قرار خواهد داد، خطوط هوایی در این کشور بیش از دو هزار و ۷۰۰ پرواز ایالات متحده را روز یکشنبه به وقت محلی لغو کرد. گزارش‌ هواشناسی حاکی از آن است که یخبندان بسیار شدیدی در ایالت کارولینای شمالی و جنوبی به وقوع خواهد پیوست و مسافرت در سراسر این منطقه به شت با مشکل مواجه خواهد شد.

قطعی برق هزاران منزل مسکونی در کارولینای آمریکا پس از طوفان

«برایان کمپ» فرماندار ایالت جرجیا روز یکشنبه در توییتی تاکید کرد که افراد از هرگونه سفر غیرضروری در مناطق طوفان‌زده خودداری کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس