کد خبر 1327824
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷
تارتار: آمدم تا از هواداران عذرخواهی کنم/ گل اول پرسپولیس خطا بود

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت:به کنفرانس آمدم تا از هواداران عذرخواهی کنم زیرا برخلاف بازی با لیگ از نظر فنی هم خوب نبودیم.

به گزارش مشرق، مهدی تارتار بعد از شکست ۳ بر صفر مقابل پرسپولیس در یک هشتم نهایی جام حذفی در نشست خبری اظهار داشت: از نظر فنی روز خوبی را پشت سرنگذاشتیم و بازی را بد شروع کردیم. بعد از خوردن گل اول کارمان سخت شد. وقتی در جام حذفی گل اول را می‌خوری چون همه چیز را از دست رفته می‌بینید باید باز بازی کنید. پرسپولیس در حمله سریع تیم قدرتمندی است و توانست گل‌های بعدی را هم به ما بزند. جام حذفی برای ما تمام شد و به کنفرانس آمدم تا از هواداران عذرخواهی کنم زیرا برخلاف بازی با لیگ از نظر فنی هم خوب نبودیم. ذوب آهن با تمرکز در لیگ بازی می‌کند تا نفت آبادان را با نتیجه خوب به پایان برسانیم و برای نیم فصل دوم آماده شویم.

سرمربی ذوب آهن در مورد مشکل گلزنی تیمش گفت: آمار می‌گوید در خط حمله مشکل داریم و باید تیم را تقویت کنیم. مهاجمان ما زحمتشان را می‌کشند ولی باید در بخش تهاجمی تیم را تقوی کنیم.

تارتار در پایان صحبت‌هایش با اشاره به عملکرد داور گفت: به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم اما در یکی دو صحنه مسایلی پیش آمد که باید کارشناسی شود. در گل اول پرسپولیس بازیکن حریف با بازیکن ما برخورد داشت که داور می‌توانست خطا بگیرد و یکی دو صحنه هم در محوطه جریمه پرسپولیس رخ داد که باید این صحنه‌ها نیز کارشناسی شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    0 0
    اگه قرار بر کار کارشناسی باشه ابتدا بایست شکست صددرصدی تیم های تحت امرت در مقابل پرسپولیس کارشناسی بشه.
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    0 0
    چه عجب گفتی گل اول لنگ خطا بود. بازهم دمت گرم
    • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      0 0
      چرا مگه خطا بوده که دمش گرم؟ این معیاری که همه گلای پرسپولیس و خطا می‌دونه و همه پنالتی شما رو درست و آدم و عالم و بشما بدهکار چیه و این طرز تفکر از کجا میاد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس