کد خبر 1327547
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
محاکمه قاتلی که به اشتباه آدم کشت

بررسی‌ها نشان می‌داد پسر ۲۸ ساله‌ای بر اثر اصابت چاقو به سرش جان باخته و عامل قتل نیز جوانی ۳۰ ساله است که بعد از قتل همراه برادرش فرار کرده و ردی از او در دست نیست.

به گزارش مشرق، حدود یک سال قبل وقوع نزاعی مرگبار در خیابان محلاتی تهران به پلیس و بازپرس جنایی اعلام شد. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد پسر ۲۸ ساله‌ای بر اثر اصابت چاقو به سرش جان باخته و عامل قتل نیز جوانی ۳۰ ساله است که بعد از قتل همراه برادرش فرار کرده و ردی از او در دست نیست.

یک روز از این جنایت گذشته بود که متهم ردیابی و دستگیر شد وی پس از اعتراف به قتل در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای جلسه مادر مقتول به عنوان تنها، ولی دم پرونده خواهان قصاص قاتل پسرش شد.

سپس متهم به دفاع از خود پرداخت و گفت: دو شب قبل از این ماجرا یک درگیری در محله‌مان رخ داد و من برای میانجیگری وارد دعوا شدم.

در آن درگیری چند تیر شلیک شد و من هم ترسیدم و به خانه برگشتم. شب حادثه از خانه بیرون آمده بودم تا زباله‌ها را سر کوچه بگذارم که متوجه شدم دو پسر جوان داخل یک خودرو نشسته‌اند فکر کردم از طرفین همان درگیری دو شب قبل هستند که مرا نیز تهدید به مرگ کرده بودند.

جلو رفتم و به آن‌ها گفتم مقابل خانه‌مان چه کار می‌کنند. اما مقتول به من فحاشی کرد که درگیر شدیم از آنجا که یک قمه در جیبم داشتم، ضربه‌ای به بازوی او زدم و کاپشنش پاره شد بعد به داخل خانه فرار کردم.

اما آن‌ها دنبالم آمدند و با لگد به در کوبیدند که در باز شد من هم از ترس با قمه ضربه‌ای به سر مقتول زدم. برادرم که متوجه ماجرا شده بود، از خانه بیرون آمد و من از ترسم همراه او فرار کردم.

متهم با ابراز پشیمانی از این کار خود گفت: باور کنید من اصلاً این پسر را نمی‌شناختم و مشکلی با او نداشتم. آن شب مشروب خورده بودم و اراده‌ای از خودم نداشتم.

به همین خاطر چیز زیادی از آن درگیری به خاطر ندارم. با پایان دفاعیات متهم، قضات وارد شور شدند تا برایش حکم صادر کنند.

منبع:فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • م ج IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    8 3
    دو گناه کبیره انجام شده،شرب خمر و قتل که خودش به هردو اعتراف کرده است
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    6 0
    اعداممممممممممممم
  • Mjp. Shiraz IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    3 0
    مشرق جان لطفانظرم رانشربده!! براحتی میتونه بگه من نبودم یکی دیگه زده مقتول رو.. اخه چرا دادگاههای مابایداینجورباشه ک براحتی بشه اززیرجرم فرارکرد من باچشم خودم قتل داداشم رادیدم قاتل میخاست منم بکشه حالا بعدازچندسال دادگاه تبرئه کرده قاتل رو میگه ینفردیگه بوده اخه توانی ونقشه دروغ به این واضحگی چطوردیوان قبول کرده؟؟ ما صدامون به کی برسونیم اصلاکسی نیست ک یکلام حرف مارا گوش بده حداقل. لطفامسولین قوه قضاییه بیشترنظارت کنن به پرونده های قتل خدایی نکرده خونی این وسط پایمال نشه مثل خون داداش منکه بدروغ قاتل گفت کارمن نیست!!
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    5 0
    این مشروب خوری رو BBC پدرسگ و حروم لقمه های شبکه "خروتو" تبلیغ می کنن و کودن هارو فریب میدن. چرا باید غرب آزاد باشه کثافتشو بریزه روی سر مردم ایران؟ باید ماهواره هاشونو با موشک ضدماهواره یا با لیزر قوی زد.
  • پیروزه IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    5 0
    ماهم اشتباها اعدامت می کنیم تادرس شود برای دیگرانی که قمه حمل می کنم.
  • حیدر IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    1 0
    خوبه هرکی قتلی انجام میده میگه مشروب خوردم چیزی حالیم نبود.... غلط کردی قاتل
  • مجتبی IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    1 0
    این دیگه چقدر شر بوده که تو خونه هم باخودش چاقو حمل میکرده ،اینا سزاشون فقط اعدامه
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    1 0
    فقط اعدام و تاامام
  • ن.خ IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    1 0
    نمیدونم چرا مشروب میخورن و حالت عادی ندارن کشتن یکی دیگه اشتباهی
  • IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    1 0
    حمله کرده ب جوان مردمو کشته ،حقت اعدامه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس