به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: ‏اینبار دیگه خود مکرون اعتراف می کنه زنها از ترس تجاوز جرأت استفاده از وسایل نقلیه عمومی رو ندارند و مجبوره از پلیس بیشتری استفاده کنه. 

تو اروپا از غروب به بعد، زن‌ها ترجیحا از  تاکسی استفاده میکنن(باوجود گرونی تاکسی)، تا از اتوبوس و قطار که خیلی ارزونتره!

زنان غربی برای امان ماندن از تجاوز چیکار می‌کنند؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 27
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 22
  • IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    42 0
    خدا متجاوزین رو لعنت کنه آمین
    • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
      25 1
      خدا غربگداها، سیاه نماها، خودتحقیر ها و در یک کلمه احمقها رو لعنت کنه!!!
  • تاج زاده MD ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    37 2
    چشم و دل سیرهای لعنتی
  • 100 IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    35 3
    غرب گرایان ایران میگویند: نه نه اصلا چنین چیزی نیست مکرون اشتباه میکنه او حتما از سطح شهر خبر نداره که اینجوری حرف زده. غرب اینقدر خوبه که همه جا گل و بلبله.
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    42 6
    تنها راه نجات عمل به دستورات دین اسلام است
    • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
      7 34
      دستور اسلام اینه زن بیرون از خانه نیاید مشکل حله چه اسلام باهوشی مسئله رو تا ابد حل کرده
    • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
      40 0
      ۱۲:۰۴ - نابغه قرن!!!!!!!!!! اصلا فلسفه حجاب برای حضور زن در جامعه است. این یک دوما اگر مغز چند دهه قبلی ات رو رفرش کنی متوجه می شی که اتفاقا با امکانات اینترنت انلاین میشه در خانه بود و درس خواند میشه در خانه بود و حتی به کمک ربات مریض را جراحی کرد و لذا ان حدیث گهرباری که اشاره می کرد برای زن *بهتر است*(نه اجبار) هیچ مرد نامحرمی او را نبیند الان با امکانات امروزی این امکان فراهم است. همانطور که عده ای تا چند دهه قبل به حدیت امکان دیدن ان سوی جهان از این سوی جهان در اخر الزمان می خندیدن الان بازهم بعضی ها مغزشون حتی با دیدن تجهیزات هم رفرش نمیشه
    • SE ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
      9 4
      اجبار نیست چون همه زنان نمی توانند در خانه بماند بعضی چاره ای جز کار بیرون ندارند. اما زنی که پدر و مادر یا شوهر دارند نفقه اش را می دهند چه اجباری دارد بیرون کار کند؟ یا چه اجباری دارد ساعتها در بازارها و پارکها پرسه بزند؟ قطعا دستور اسلام کاملا درست است.
    • میثم IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
      22 0
      دستور اسلام اینه حریم فیزیکی، نگاهی و صحبتی و فکری بین زن و مرد حفظ بشه. شما اگر قبول نداری، اختیار با خودته.
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    17 0
    خودشون رو از آزادی رفت و امد و پیاده روی و رفت و امد با اتوبوس همگانی محروم می کنن اما حاضر نیستن حجاب داشته باشن. والا با همین حجاب ناقص در کشور ما زنها خیلی امنیت شون بیشتر از غربه. و شبها مراکز خرید مملو از جمعیت زن است اما وای از نسل اتی کشور که توی فضای مجازی به سبک غربی بزرگ شدن
  • آزار مردان ایرانی!!!! IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    12 2
    حالا در ایران زن سالاری وجود داره و از ترس مهریه سنگین کسی حتی ازدواج نمیکنه!! مهریه سنگین که هر یک دانه سکه طلا بالای ده میلیون تومان و مهریه صد سکه ای و زندانی مهریه ای و حکم دادگاه و کاسبی خانم های ایرانی!!!!!!!
    • IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      0 4
      اینکه شما یک عمر نه چندان شایع را به عموم زنان این مرز و بوم تعمیم داده اید بسیار زشت و قابل پیگیری قانونی است. در گفته ها و نوشته ها دقت فرمائید.
  • DE ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    10 0
    برای غربگدایان افراطی و عاشق امریکا اصلا مهم نیست نصف شب هم سوار تراموای و قطار شوند خب تجاوز به زنان همیشه در غرب بوده حالا هم هست . مثلا اراذل و اوباش اروپایی که چند قرن پیش رفتند امریکا و سرخپوست هار ا قتل عام کردند لابد به زنهای آنها میگفتند آبجی بکش کنار نفتی نشی. نه میکشیدنش کنار و بعد از تجاوز هم میکشتنشون .این همان غرب است. نسل کشی و تجاوز و غارت فقط مدرن تر شده .
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    8 0
    حجاب شان را کنار بگذارن مرد ها دیر حریص تر نخواهند بود... کجا هستند نخود مغزانی که از دین بیشتر می فهمند و هر روز تزی ارائه می دن برای زندگی در قرن بیست و یک
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    1 6
    واقع بین باشیم این تجاوز در هر مکان و زمان وجود داشته و خواهد داشت مگه هر روز در ایران خودمان اتفاق نمیافته زن یا مرد انسان باید کمی محتاط رفتار کنه
    • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      1 0
      اونها می گفتند با آزادیهای کذایی چشم و دل سیری میاد. بطلان اون دروغ هویدا نیست ؟ توی ایران چه کسایی معمولا در معرض مخاطره اند پیروان فرهنگ دینی یا غربی ؟ ابتلای مقلدان غرب ، تقویت استدلال بر ضعف فرهنگ غربی است یا علیه آن ؟
    • DE ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
      1 0
      اولا مگه ما داریم به دستور دین عمل می کنیم که نتیجه اون رو ببینیم؟وقتی می گه حتی در تفکرت جز به راه درست نیاز جنسی یعنی ازدواج و همسرت فکر نکن تا با این چارچوب جلوی حرص ،طمع و زیادخواهی جنسی که مرض هست رو بگیره از اون بر با مواردی مثل حجاب ،حیا و ... مشکل اصلی دیگه که تحریک بیش اندازه رو از بین می بره به این زیبایی دقیقا این در ایران قبل اسلام هم کاملا بوده که ایران تمدنش انقدر جلوتر بوده از بقیه در اخلاقیات دوما اینا مگه نگفتن با آزادی جنسی اینا کلا ریشه کن می شه چون مردم سیر می شن کو پس؟ سوم بیشتر اون مواردی که می گه دقیقا 100% یا کسانی هستن غرق در آموزه ها و تمدن غربی ها یا دینداری براشون پوششی بیش نیست والا برای یک دین دیندار اصلی گناه کبیره هست جز در ازدواج به موارد جنسی حتی فکر کنه یا خیال پردازی کنه چه برسه از جنون جنسی ظلم کنه و کسی که اعتقاد عمیق داره به خدا و روز قیامت در می افته با خدا برای یک همچین موردی؟؟ اونم تجاوز که حق الناسه و بدترین ظلم نه حتی زنا که دو طرف راضی هستن انجام می ده؟ حالا فکر کن کل مردم اینجوری بودن این چیزی هست که اسلام می خواد نه محدودیت علکی بلکه ضامن امنیت جامعه.
  • ح ر IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    0 0
    به جای این که اتوبوس و مترو امن باشد تاکسی هاشون امن تر است ۳۳۵۳
  • افساد تلپه عقب مونده بی سوات BE ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    0 0
    اینها همش دروغه در اروپا بسیار امنیت وجود داره
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    1 2
    انچه مسلمان بر اساس نظر خود فعالیت دوست پسر و دختر مسیح و بودا و یهود و بی دین را تجاوز میداند بر اساس نظر انها عادی و رابطه قبل از ازدواجه مثلا مدتی بدون ازدواج با هم هر کار خلاف شرع میکنند بدون ازدواج که از جنبه مسلمانان زندان و شلاق دارد ولی بودا و مسیح و یهود و بی دین ان را اشنایی و دوستی میدانند. اشتباهه که مسلمان فقط به این موارد برای سایر ملل توجه دارد و اقتصاد فلج و انواع خارج کردن پول مردم و بی ثباتی و غارتگری و حیوان ازاری و افزایش معتاد و بلوف زدن را خلاف نمیداند و لازمه که مسلمان فقط برای خودش نظر بدهد
    • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      0 0
      تجاوز رابطه دوستانه است ؟! البته روابط نامشروع یکی از زمینه ها و عوامل تجاوز و رابطه ناخواسته هم هست. تنها دینی که کتابش دستخوش تحریف نشده است دین اسلام است و بس. لذا تشابه مشکلات دیگر ادیان با بی دینان چیز عجیبی نیست.
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    0 1
    انچه مسلمان بر اساس نظر خود فعالیت دوست پسر و دختر مسیح و بودا و یهود و بی دین را تجاوز میداند بر اساس نظر انها عادی و رابطه قبل از ازدواجه مثلا مدتی بدون ازدواج با هم هر کار خلاف شرع میکنند بدون ازدواج که از جنبه مسلمانان زندان و شلاق دارد ولی بودا و مسیح و یهود و بی دین ان را اشنایی و دوستی میدانند. اشتباهه که مسلمان فقط به این موارد برای سایر ملل توجه دارد و اقتصاد فلج و انواع خارج کردن پول مردم و بی ثباتی و غارتگری و حیوان ازاری و افزایش معتاد و بلوف زدن را خلاف نمیداند و لازمه که مسلمان فقط برای خودش نظر بدهد
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    0 0
    وقتی خودشان شامل رئیس جمهور و مجلس و وزیر علاقه دارند که مختلط زندگی کنند این مسائل هم هست. بهتره مسلمانان راهکار تفکیک افراد از مبدا بدهند تا قطار و واگن را تفکیک کنند.
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    0 0
    عریانی و کاهش پوشش و اختلاط و ... کلاه هوس بازان بود بر سر زنان غربی و هنوز ...
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    0 0
    این حرفارا به سلبریتی جماعت ایرونی گوشزد نمایید که امروزها برای به نمایش گذاشتن نوامس شان مسابقه میذارن.
  • AU ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    0 0
    تویه فرانسه دیگه چیز بود که رها و ول کن! انوقت باز...!. البته مطمعا این فقط مختص فرانسه نیست! باقی شهرها غربی وضعیت بهتره از این نیست،هرجا حیاء و عفت کنار گذاشته بشود،مطمعا مسائل شدیدتر و بدتر و فاجعه امیز تر خواهد شد.خیلی از افرادشون نمیان بگن! بخصوص اونایی که نهایت متکبرن! ( چون گروه های رو هم با این حرف ها منحرف کردن!).. عاقبت کار زشت به سمت انسان بر میگرده.
  • نیما IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    0 0
    به ما ربطی نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس