توضیح مدیرعامل فجرسپاسی درباره سربازی یزدانی و مرادمند

مدیرعامل فجر سپاسی می‌گوید مباحثی درباره بازیکنان سرباز شنیده که اخلاقی نبوده است.

به گزارش مشرق، رسول فلاح، مدیرعامل فجر سپاسی پس از شکست یک بر صفر این تیم مقابل پرسپولیس در هفته پازدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و بابت این برد به آن‌ها تبریک می‌کنم. احساس می‌کنم می‌توانستیم این بازی را نبازیم.

او درباره بازیکنان سرباز فجر گفت: سر منشأ مشکلات، طرح کارشناسی نشده‌ای است که در یکی از بخش‌های نیروهای مسلح تصویب شد که طرف در ۲۸ سالگی به سربازی برود. متاسفانه روز به روز تیم‌های صنعتی قوی‌تر می‌شوند. اگر این طرح نبود دیگر این مشکلات که بازیکنی ۳۰ ساله است و به سربازی نرفته به وجود نمی‌آمد. با رفع مشکلات، تیم‌های نیروهای مسلح می‌توانند با قدرت بیشتری در مسابقات حضور پیدا کنند.

مدیرعامل فجر ادامه داد: ما می‌دانیم چه بازیکنی چه زمانی سرباز می‌شود. بازیکنان استقلال یک اسفند یا هشت اسفند سرباز هستند. موضوعاتی شنیدم که اخلاقی نیست. اینکه بعضی اوقات دوستان رایزنی می‌کنند که این بازیکنان به تیم‌ملی دعوت شوند، مطمئنم آقای اسکوچیچ چنین کاری نمی‌کند و بازیکنی با پارتی‌بازی دعوت نمی‌شود.

فلاح درباره وویس ارسالی از طرف مرادمند گفت: من دنبال وویس نیستم و با مستندات صحبت می‌کنم. اگر کسی سرباز می‌شود باید افتخار کند که برای تیمی بازی می‌کند که نام شهید روی آن است. شهید سپاسی تیم بزرگی است.

او درباره مشکلات زمین حافظیه بیان کرد: متاسفانه در حدود ۲۰ سال اخیر اصلا توجهی به زیرساخت‌های ورزشی شیراز نشده است. ورزشگاه پارس از هیچ نظر حتی از نظر مکانی مناسب نیست. مسئولان ورزش باورشان نمی‌شد که تیم به لیگ برتر می‌آید و هیچ کاری نه برای حافظیه و نه برای پارس نکرده‌اند. امیدوارم مسئولان حمایت کنند.

مدیرعامل فجر بیان کرد: اگر می‌خواهیم تیم در لیگ برتر بماند باید همه استان کمک کنند. ما تیمی است که هزینه ۲۰۰ میلیاردی نداریم و فقط می‌خواهیم نماینده شایسته‌ای برای استان باشیم. امیدوارم مشکلات سربازهای ما حل شود.

فلاح در پایان در پاسخ به این سوال که آیا بازیکن سربازی درخواست مبلغ ۲ میلیاردی کرده، تاکید کرد: اصلا اینطور نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • تک سوار DE ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    1 0
    فوتبالیست شدن بهتر از دانشمد شدن هست: سربازی ندارن. حقوق میلیاردی می گیرن بدون مالیات دادن. یک ملت موظفه بهشون خدمات بده ولی خودشون هیچ تعهدی به ملت ندارن. بجای این که بچه هاتون رو می فرستید کلاس زبان از کودکی بفرستیدشون کلاس فوتبال.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس