کد خبر 1325454
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱
image.png

پخش ویژه‌برنامه‌های تولیدی همراه اول به‌مناسبت ایام فاطمیه و شهادت شهید سلیمانی در پلتفرم‌های روبیکا و آیگپ مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، ویژه برنامه های «باب القبله» و «قدمگاه» که همزمان با ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی تولید و از بسترهای روبیکا و آیگپ پخش شد، مورد استقبال مخاطبان این پلتفرم ها قرار گرفت.

ویژه برنامه باب القبله توانست به بیش از 2 میلیون نفر بازدید در روبیکا و نزدیک به هزار نفر بازدید در آیگپ دست پیدا کند. حجم ترافیک مصرفی این برنامه در روبیکا و آیگپ نیز به ترتیب به 98.3 ترابایت و 3.3 گیگابایت رسید.

ویژه برنامه قدمگاه نیز به بیش از 1.6 میلیون نفر بازدید در روبیکا و بیش از 12.7 هزار نفر بازدید در آیگپ دست پیدا کرد. ترافیک مصرفی این برنامه در روبیکا و آیگپ نیز به ترتیب 80.3 ترابایت و 4.45 گیگابایت ثبت شد.

ویژه برنامه باب القبله با اجرای نازنین پیرکاری در ایام فاطمیه، میزبان مهمانانی همچون گلاره عباسی، شبنم قلی خانی، فریبا نادری، لاله اسکندری و سوسن پرور بود. قدمگاه نیز با اجرای سیدجواد هاشمی به میزبانی از غلامرضا صنعتگر، مهران رجبی، میرطاهر مظلومی و سیروس همتی پرداخت.

همزمان با شیوع ویروس کرونا طی دو سال اخیر، همراه اول در راستای مسؤولیت اجتماعی خود، با فراهم کردن زیرساخت‌های پخش زنده برنامه هیات‌های مذهبی و تولید ویژه‌برنامه‌های مناسبتی نظیر محرم و فاطمیه، سعی در برگزاری هر چه بهتر مراسم‌های مذهبی این ایام داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس