سردار شکارچی: اقتصاد نیازمند راه‌حل‌های فناورانه است

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اشاره به اینکه رژیم تروریستی آمریکا مهمترین مبارز با داعش را ترور کرد، گفت: آمریکا عامل ناامنی در جهان است.

به گزارش مشرق، سردار ابوالفضل شکارچی ظهر سه شنبه در آئین اختتامیه جشنواره تئاتر سردار آسمانی گفت: مکتب شهید سلیمانی پویا سر زنده و فعال در کشورهای جبهه مقاومت شکل گرفته است و این راه ادامه دارد.

وی افزود: شهادت سردار سلیمانی دشمن را در انزوا و مشکلات فراوانی در منطقه فرو برده است و در حال ترک کشورهای حوزه مقاومت هستند و سربازان جبهه مقاومت نیز متحد و هوشیار تر از قبل شده‌اند.

وی آمریکا را عامل ناامنی در منطقه دانست و گفت: آمریکا داعش را در منطقه ایجاد کرد که روی کشورهای اسلامی اثر بگذارد اما این شهید سلیمانی بود که با اتحاد کشورهای مختلف توانست داعش را شکست دهد و آمریکا را ناکام کند و همین عامل هم موجب شد این فرد اندیشمند را به شهادت برسانند.

وی ادامه داد: امروز همه مردم باید تلاش کنند که در مسیر این مکتب حرکت کنند و هنرمندان نیز در این عرصه بسیار تأثیرگذار هستند که برگزاری جشنواره تئاتر سردار آسمانی و تولیدات مؤثر می‌تواند در ترویج شهادت و فرهنگ ایثار تأثیرگذار باشد.

سردار شکارچی با تاکید بر لزوم تولیدات فاخر و ارزش محور گفت: خوشبختانه بسیاری از هنرمندان و افراد مؤثر در عرصه فرهنگ در این زمینه احساس تکلیف کرده و در حال تولید محتوای اثرگذار هستند که جای تشکر دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس