آرم سپاه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج گفت: گروه‌های جهادی بسیج، ساماندهی منازل آسیب دیده از حادثه انفجار تانکر در حسین آباد را انجام می‌دهند.

به گزارش مشرق، سرهنگ حسن عسکری اظهار داشت: مجموعه سپاه و بسیج با محوریت گروه‌های جهادی در سریع‌ترین زمان ممکن کار ساماندهی و نوسازی منازل آسیب دیده این حادثه را آغاز خواهد کرد هم اکنون گروه‌های جهادی بسیج در حسین آباد حاضر هستند و امور مرتبط با ارزیابی میزان خسارت وارده را انجام می‌دهند.

وی افزود: نیروهای بسیجی و کارکنان حوزه مقاومت بسیج شهر حسین آباد از همان دقایق اولیه حادثه انفجار تانکر در محل حادثه حاضر شده و به یاری مردم گرفتار در آتش شتافتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج یادآور شد: تمام ماشین آلات و تجهیزات حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) شهر حسین آباد برای یاری خانواده‌های گرفتار در این حادثه و خاموش کردن آتش سوزی به کار گرفته شد و با مدیریت فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج و با همکاری جمعیت هلال احمر استان نیز بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته و پتو و سایل گرمایشی در اختیار ۳۰ خانواده آسیب دیده این حادثه قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در همان ساعات اولیه بروز حادثه و پس از نجات همه افراد، با حضور استاندار کردستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی، کمیته‌ای برای ارزیابی آسیب‌های مالی و جسمانی این حادثه تشکیل شد و مردم آسیب دیده با همکاری اهالی خیرخواه حسین آباد در منازل مسکونی همسایه‌ها اسکان یافتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج ادامه داد: امروز نیز قبل از اتمام جیره ۷۲ ساعته و برای کاهش آلام ۳۰ خانواده آسیب دیده این حادثه از سوی سپاه سنندج و با حضور سردار مدنی جانشین سپاه بیت المقدس استان کردستان، بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، مرغ، حبوبات، ماکارونی و رب گوجه فرنگی، هر بسته به ارزش ۶ میلیون ریال در اختیار این ۳۰ خانواده قرار گرفت.

حادثه تانکر سوخت در حسین آباد سنندج موجب کشته شدن سه نفر و زخمی شدن ۶ نفر شد، ۳۰ منزل مسکونی نیز طعمه حریق شد. راننده تانکر حمل سوخت و دو نفر از ساکنان شهر حسین آباد جان خود را در این حادثه از دست دادند، هم اکنون سه نفر نیز در مراکز درمانی بستری هستند که حال یکی از آن‌ها وخیم است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس