کد خبر 1320465
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲
روی قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل شک نکنید/ از روی بدشانسی مصدوم شدم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هرچند قهرمانی در کل فصل مهم است اما شک نکنید تیم ما در نیم فصل هم قهرمان می‌شود.

به گزارش مشرق، محمد شریفی درباره مصدومیت کتف خود اظهار داشت: مانده‌ام چه بگویم؟ درست در زمانی که خودم را به ترکیب اصلی رسانده و بیشتر برای پرسپولیس بازی می‌کردم، این اتفاق افتاد. واقعا بدشانسی آوردم، اما خدا بزرگ است و پس از بازگشت به تمرینات سعی می‌کنم خیلی زود باز هم برای تیم بازی کنم.

وی در مورد میزان مصدومیت خود توضیح داد: آسیب‌دیدگی من از ناحیه کتف است. طبق نظر پزشکان نیازی به عمل جراحی ندارم، اما کل کپسول‌ها و یکی از رباط‌های کتف سمت چپم پاره شده است. به دلیل خونریزی داخلی کتف من کبود شده. پزشکان گفته‌اند از حدود ۱۰ روز دیگر می‌توانم به تمرینات بازگردم و به همین دلیل دیدار با تراکتور و پدیده را قطعا از دست خواهم داد. احتمال دارد قبل از آخرین بازی نیم فصل به تمرینات اضافه شوم، اما مقداری زمان می‌برد تا بدنم به آمادگی قبلی برسد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص برتری یک بر صفر سرخپوشان مقابل سپاهان در هفته دوازدهم لیگ برتر توضیح داد: خدا را شکر تیم وضعیت خیلی خوبی دارد. از برد مقابل سپاهان خیلی خوشحال شدم و امیدوارم پرسپولیس همین روند را ادامه بدهد.

شریفی در خصوص شانس تیمش برای کسب قهرمانی نیم فصل پاسخ داد: روی قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل شک نکنید. هر چند قهرمانی کل فصل مهم است، اما قهرمانی در نیم فصل هم به تیم انگیزه می‌دهد و جای خوشحالی دارد.

وی درباره رضایت یحیی گل محمدی از عملکردش تا قبل از مصدومیت خود، گفت: از اعتماد گل محمدی تشکر می‌کنم، اما وظیفه‌ام است که همیشه برای پرسپولیس خوب باشم. هیچ وقت نباید در این تیم عملکرد بدی داشت و من هم هر زمان به زمین بروم باید بهترین عملکرد خودم را ارائه بدهم.

این بازیکن درباره رقابت با بازیکنانی مثل کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک و رضا اسدی برای قرار گرفتن در ترکیب این تیم و کمک کردن آنها به خودش اظهار داشت: از این بازیکنان به عنوان نفرات بزرگ‌تر از خودم همیشه چیزهای زیادی یاد می‌گیرم و سعی دارم احترام آنها را حفظ کنم. هم‌تیمی‌ بودن با این بازیکنان و البته کل نفرات پرسپولیس برای من افتخار است. همیشه از سید جلال حسینی مشورت می‌گیرم و وی به عنوان بزرگ‌تر تیم مدام قبل و بعد از هر بازی و بیرون و داخل زمین مشاوره‌های خوبی به همه بازیکنان و خود من می‌دهد.

شریفی در مورد احتمال حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: نمی‌خواهم در مورد این موضوع صحبت کنم اما قطعا دوست دارم پرسپولیس به عنوان تیمی که دو فصل قبل نایب قهرمان آسیا شد و سال گذشته هم یکی از تیم‌های خوب مسابقات بود، بار دیگر در این رقابت‌ها شرکت کند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس