کد خبر 1320431
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
۲میلیون یورو بدهید صیادمنش را بخرید

با اعلام سایت «cumhuriyet» ترکیه هر باشگاهی که قصد جذب آینده اللهیار صیادمنش را دارد باید مبلغ ۲ میلیون یورو به باشگاه فنرباغچه پرداخت کند.

به گزارش مشرق، سایت «cumhuriyet» ترکیه  امروز (جمعه) در گزارشی به آینده اللهیار صیادمنش مهاجم ملی پوش ایرانی و عضو باشگاه فنرباغچه ترکیه پرداخت.

این سایت ترکیه‌ای با تمجیدی از صیاد منش که عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود در سال ۲۰۲۱ به اجرا گذاشت، نوشت: این مهاجم جوان یک سال و نیم پیش با قراردادی قرضی از فنرباغچه راهی زوریا لوهانسک اوکراین شد و حالا در قرارداد او با این تیم به پایان رسیده است. اللهیار باید تا چند روز دیگر به ترکیه سفر کند تا تکلیف او توسط مدیران فنرباغچه مشخص شود.

در ادامه این گزارش آمده است: نکته مهمی که می تواند آینده صیادمنش را تحت تأثیر قرار دهد، تغییر سرمربی فنرباغچه است. چرا که ویتور پریرا سرمربی این تیم پس از تساوی ۲ – ۲ برابر گالاتاسرای از سمت خود اخراج شد و حالا اللهیار باید تا مشخص شدن سرمربی جدید و تعیین تکلیف آینده اش، منتظر بماند.

سایت «cumhuriyet» در پایان ارزش صیاد منش را ۲ میلیون یورو اعلام و تاکید کرد هر باشگاهی بخواهد این بازیکن را به خدمت بگیرد باید این مبلغ را به باشگاه فنرباغچه پرداخت کند.

صیادمنش با انتشار پستی در فضای مجازی با هواداران این تیم خداحافظی کرد.

او این متن را در صفحه شخصی خود منتشر کرد:

خداحافظی با کسی که مورد علاقه اش است، همواره سخت است؛ اما پس از یک سال و نیم درخشان و شگفت انگیز با این تیم و هواداران؛ می‌توانم بگویم که زوریا همیشه در قلب من خواهد ماند.

  «هرگز زمان‌ها و خاطرات باورنکردنی این تیم را فراموش نمی‌کنم. در پایان می‌خواهم از همه هم‌تیمی‌هایم، مربیان و کارکنان که باعث شدند بازیکن و شخص بهتری باشم تشکر کنم. خداحافظ زوریا لوهانسک»

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس