کد خبر 1319907
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۹
عملیات روانی موفق گروه ایرانی روی حزب لیکود - کراپ‌شده

رسانه‌های عبری‌زبان مدعی شدند که یک شبکه ایرانی در قالب یک عملیات روانی موفق توانسته اعضای حزب راست‌گرای «لیکود» در اراضی اشغالی را تحت تأثیر قرار دهد.

به گزارش مشرق، منابع عبری‌زبان، شامگاه امروز (چهارشنبه)، مدعی شدند که یک شبکه ایرانی توانسته برخی شخصیت‌های برجسته حزب صهیونیستی «لیکود» وادار به استفاده از محتوای خود کند.

بنا بر ادعای کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، شبکه مذکور که در فضای مجازی مشغول به عملیات روانی در شبکه‌های اجتماعی بوده، توانسته محتوایی را منتشر کند که احزاب رژیم صهیونیستی از آن علیه یکدیگر استفاده کنند.

کانال ۱۲ در ادامه ادعای خود اضافه کرد این حساب‌های کاربری جعلی توانسته‌اند «اعضای برجسته» و «گروه‌های سیاسی» صهیونیستی را وادار به استفاده از محتوای موردنظر خود کنند؛ بی‌آنکه بدانند چه کسی این محتویات را منتشر کرده است.

بنابر این گزارش، این شبکه ضمن تشدید اختلافات میان احزاب راست‌گرا و چپ‌گرای رژیم صهیونیستی، پیام‌هایی را نیز علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی و رئیس فعلی حزب لیکود منتشر کرده است.

این گزارش در حالی منتشر شده است که سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) اخیرا خبر داد که نظافتچی خانه «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اطلاعاتی را در اختیار یک گروه هکری وابسته به ایران قرار داده است.

روزنامه عبری‌زبان «هاآرتص» در این خصوص خبر داده بود که معلوم شده است که فرد یادشده از وسایل خانه گانتز، از جمله رایانه او عکس گرفته و برای اثبات جدی بودنش برای نماینده گروه هکری «سایه سیاه» فرستاده است.

در بخشی از گزارش مذکور همچنین اشاره شده بود که این فرد همچنین امکان نصب بدافزاری را که اجازه دسترسی به رایانه گانتز را بدهد مطرح کرده بوده است.

این اولین بار نبود که رسانه‌های صهیونیستی ادعای هدف قرار گرفتن گانتز را مطرح می‌کردند و انگشت اتهام را به سمت ایران می‌گیرفتند.

 شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در مارس سال ۲۰۱۹ خبر داده بود که «نداف آرگامان» رئیس شین‌بت جلسه‌ای محرمانه با گانتز داشته و در این جلسه به او گفته که تلفن همراه وی به دست افراد مرتبط با ایران هک شده است.

در آن زمان، گانتز با ادعای اینکه هیچ اطلاعات امنیتی در تلفن همراه وی وجود نداشته و هکرها نمی‌توانند از آن برای اخاذی از وی استفاده کنند، «یوسی کوهن» رئیس وقت سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) را به همکاری با نتانیاهو و تلاش برای تخریب چهره خود متهم کرد.

در ماه‌های گذشته نیز نهادها و شرکت‌های رژیم صهیونیستی به طور مکرر هدف حملات سایبری قرار گرفتند. روز هشتم آبان روزنامه جروزالم‌پست گزارش کرد که گروه هکری موسوم به سایه سیاه سرورهای شرکت اینترنتی رژیم صهیونیستی «سایبرسرو» (Cyberserve) را مورد حمله هکری قرار داده و آن را از دسترس خارج کرده و تهدید به افشای اطلاعات آن کرده است.

اخیرا نیز گروهی با نام «عدالت برای فلسطین» نیز اطلاعات محرمانه تازه‌ای از مقامات بلندپایه اطلاعاتی و نظامی رژیم صهیونیستی را در فضای مجازی منتشر کرده بود.

قبل از آن هم، یک گروه هکری دیگر به نام «عصای موسی» نیز فایل‌هایی را شامل اطلاعات جزئی از صدها نظامی عضو ارتش رژیم اشغالگر قدس و تصاویر شخصی از بنی گانتز وزیر جنگ این رژیم را فاش کرده بود که در محیط «دارک نت» و «تلگرام» منتشر شد.

چند هفته پیش از آن نیز به سایت‌های بزرگترین بیمارستان‌های این رژیم حمله سایبری شده بود و چند ماه قبل از آن نیز شبکه سراسری برق و آب این رژیم، مورد حمله سایبری قرار گرفته بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    5 0
    دمشون گرم، راهش اینه! بهترین دفاع حمله هست!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس