کد خبر 1319858
تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳
روسیه آماده میانجی‌گری میان ترکیه و ارمنستان

معاون وزیر خارجه روسیه عنوان کرد که مسکو آماده میانجی‌گری میان ترکیه و ارمنستان است.

به گزارش مشرق، آندری رودنکو، معاون وزیر خارجه روسیه روز سه‌شنبه در گفت‌وگویی با ریانووستی اظهار کرد که مسکو آماده میانجی‌گری و کمک "به هر طریق ممکن" به گفت‌وگوها جهت عادی‌سازی روابط میان ارمنستان و ترکیه است.

وی افزود: در عین حال به گمان ما مهم است که از تعیین پیش‌شرط خودداری شود و تمرکز باید بر روی موضوعات قابل قبول متقابل قرار بگیرد. همچنین باید گام‌های دوجانبه‌ای برداشته شوند که به شکل‌گیری تدریجی جو اعتماد و همسایگی خوب منتهی شوند.

به گفته رودنکو، عادی‌سازی روابط میان ترکیه و ارمنستان بدون شک به پیشرفت کلی شرایط در منطقه کمک خواهد کرد.

معاون وزیر خارجه روسیه در بخش دیگری از سخنانش گفت: از این رو ما از آمادگی جهت آغاز مذاکرات - که اخیرا به طور فعال توسط آنکارا و ایروان به نمایش گذاشته شده - استقبال می‌کنیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    2 15
    جنگ قرباغ دوم ۴۴ روز طول کشید همه جنک های یهو د مضرب ۱۱ طول میکشد. مثلا جنگ ۳۳‌روزه و غیره.
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    2 12
    نقطه ضعف ترکیه ارتشش هست چون ارتش ترکیه با جانبرکفان داعش و النصره به جنگ بشریت آمد. ___ سر میبریدند زن ها را به کنیزی میفروختند.__ پس ایران بازهم برای نجات خاورمیانه شمشیر برداشت. ___سردار یزرگ اسلام شهید سلیمانی طومار ارتش ترکیه را بهمراه داعش و النصره در هم پیچید.____ ترس فرماندهان ارتش ترکیه در اتاق های فرمان داعش و النصره زبانزد شده است فقط کافیست گوش هایتان به اندازه درازگوش دراز نباشد.
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    2 9
    (فارغ از متن خبر) در دلمون ظهور امام زمان ع را از خدا بخواهیم--------- خواستی؟ لطفا همین الان در دلمون ظهور امام زمان ع را از خدا بخواهیم. اللهم العجل لولیک الفرج
  • حق IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    1 0
    این ارمنستان هم بالاخره مثل روسیه به ما خیانت میکنه. بهتر بود بخاطر ارمنستان خودمان را در بین مردم آذربایجان خودمان خراب نمیکردیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس