«حزب الله» مانند تمامی احزاب یک حزب سیاسی در لبنان است

نخست وزیر لبنان امروز سه شنبه با بیان اینکه «حزب الله» یک حزب سیاسی لبنانی است، اعلام کرد: نمی‌توان گفت که لبنان تحت سیطره کشورهای خارجی قرار دارد.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، «نجیب میقاتی» نخست وزیر لبنان امروز سه شنبه با اعلام اینکه عدم برگزاری جلسات هیأت دولت این کشور مشکلی غیر قابل اغماض و چشم پوشی است، گفت: مجدداً بر لزوم دور نگاه داشتن دستگاه قضاء از سلسله تلاش ها برای بهره برداری های سیاسی تأکید می کنم.

میقاتی اعلام کرد که فرمان برگزاری انتخابات پارلمانی را که در ماه مِی برگزار می شود، امضا کرده و به رئیس جمهور ارجاع داده است. وی در ادامه افزود: اگربا استعفای من مشکلات حل می شود، در انجام آن درنگ نخواهم کرد.

نخست وزیر لبنان با بیان اینکه «حزب الله» یک حزب سیاسی لبنانی مانند تمامی احزاب دیگر است، تأکید کرد: نمی توان گفت که لبنان تحت سیطره کشورهای خارجی است. میقاتی عنوان کرد: نمی توانم کسی را مسئول عدم برگزاری جلسات هیأت دولت بدانم.

میقاتی در ادامه اظهارات خود به رسیدگی به پرونده انفجار مهیب بندر بیروت نیز اشاره کرد و گفت: می دانم که در فرایند تحقیقات پیرامون انفجار بندر بیروت خللی وجود دارد اما رفع این خلل از رهگذر تعطیلی دولت میسر نیست.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس