تقویت قدرت دفاعی ایران، انگلیس را ناراحت کرد

وزارت خارجه انگلیس امروز و در ادامه مواضع خصمانه لندن علیه تهران، با صدور بیانیه ای شلیک موشک از سوی سپاه پاسداران در رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۷ در راستای تقویت بنیه دفاعی ایران را محکوم کرد!

به گزارش مشرق،  وزارت امور خارجه انگلیس، روز جمعه خشم خود را از شلیک همزمان شانزده موشک بالستیک در رزمایش بزرگ «پیامبر اعظم ۱۷» در ایران ابراز کرد.

به نوشته وبگاه این وزارتخانه، در این بیانیه آمده است: «ما استفاده ایران از موشک‌های بالستیک در پرتاب آزمایشی را که انجام آن امروز تأیید شد، محکوم می‌کنیم»

وزارت امور خارجه انگلیس مدعی شد: «این پرتاب‌ها نقض آشکار قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد محسوب می‌شود که از ایران می‌خواهد هیچ‌گونه فعالیتی در رابطه با موشک‌های بالستیک قادر به حمل تسلیحات اتمی، از جمله انجام پرتاب موشک با استفاده از فناوری موشک‌های بالستیک را انجام ندهد».

در ادامه ادعاهای این بیانیه آمده است:‌ «این اقدامات تهدیدی برای امنیت بین‌المللی و منطقه بوده و از ایران می‌خواهیم فوراً چنین فعالیت‌هایی را متوقف کند».

ادعاهای وزارت امور خارجه انگلیس در حالی مطرح شده‌اند که جمهوری اسلامی ایران بارها تأکید کرده که قصد دستیابی به سلاح هسته‌ای را نداشته و به اذعان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، یکی از سنگین‌ترین فعالیت‌های پادمانی این نهاد وابسته به سازمان ملل در ایران صورت می‌گیرد.

انگلیس در کنار دو کشور  اروپایی دیگر عضو برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) شامل آلمان و فرانسه، پس از خروج یک‌جانبه و بی‌منطق آمریکا از این توافق و اعمال کمپین موسوم به فشار حداکثری، واشنگتن را همراهی کرده و اکنون با روی کار آمدن دولت جدید در آمریکا مدعی شده‌اند که خواستار بازگشت ایران به تعهدات برجامی هستند.

جمهوری اسلامی ایران تأکید دارد که به‌منظور بازگشت به تعهدات برجامی، تمامی تحریم‌های مرتبط با برجام باید به‌شکلی قابل راستی آزمایی لغو شوند و آمریکا درخصوص عدم تکرار خروج از این توافق تضمین دهد.

دور جدید مذاکرات در تاریخ هشتم آذرماه سال جاری آغاز شد اما درست یک روز قبل یعنی در تاریخ هفتم آذرماه، «لیز تراس» و «یائیر لاپید»، وزرای امور خارجه انگلیس و رژیم صهیونیستی یادداشتی مشترک را در نشریه انگلیسی «دیلی تلگراف» منتشر کردند.

دو طرف در این یادداشت از همکاری برای جلوگیری از تبدیل ایران به یک قدرت هسته‌ای و کمبود زمان در این مسیر سخن گفتند. این یادداشت همزمان با سفر لاپید به انگلستان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، مرحله نهایی رزمایش مشترک پیامبر اعظم(ص) ۱۷ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز ( جمعه ۳ بهمن ۱۴۰۰ ) برگزار شد.

این مرحله از رزمایش با شلیک همزمان ۱۶ فروند موشک برد بلند، میان‌برد و کوتاه‌برد نیروی هوافضای سپاه به سمت اهداف از پیش تعیین شده انجام شد.

در این مرحله از رزمایش موشک‌های عماد، قدر، سجیل، زلزال، دزفول و ذوالفقار مواضع حساس شبیه‌سازی‌شده دشمن را با دقت ۱۰۰ درصدی مورد اصابت قرار داده و منهدم کردند.

سردار سرتیپ «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حاشیه آخرین مرحله رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۷ که در منطقه کویر مرکزی ایران برگزار شد، اظهار داشت: «زدن موشک‌های بالستیک برای سامانه‌های‌ پدافندی خیلی سخت است و درصد کمی را می‌توانند، مورد اصابت قرار بدهند، ولی با این کاری که انجام شد تقریبا صدها میلیارد دلار هزینه‌های دشمنان ما ضربدر صفر شد و دیگر ارزشی ندارد».

وی با تاکید بر اینکه دشمنان دیگر نمی‌توانند پیش‌بینی کنند که این موشک‌ها از چه جهتی و در چه نقطه‌ای فرود می‌آید، گفت: «چون سرعت نسبی موشک‌های پدافندی و موشک‌های بالستیک با سرعتی ‌حدود ۱۵-۲۰ ماخ به هم نزدیک می شوند، اگر دشمنان نقطه آینده و معادله مسیر را نتوانند در بیاورند، کار خیلی مشکلی در پیش رو خواهند داشت».

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: «ما توانسته‌ایم به موشک‌های بالستیک هم جهت بدهیم تا در جهات مختلف حرکت کنند و مانور بدهند و این پدیده، کار دشمن را بسیار سخت می‌کند».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 68
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 21
  • نعمت IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    55 3
    انگلیس غلط کرده با اربابانش
    • علی IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
      13 1
      ای انگلیسی خبیث ای روباه پیر که دیگر جز پوستینی از تو نمانده از ما عصبانی باش و از این عصبانیتت بمیر
    • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
      9 1
      ملکه عجوزه و پیر انگلیس خودش ارباب دنیاست هنوز در تفکر این است که خاورمیانه بخشی از مستعمره اوست
    • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
      7 6
      متاسفانه برد موشک های ما به لندن نمیرسد
    • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
      1 0
      سخنگوی وزارت امور خارجه باید1. ازمایش ها و ساخت تسلیحات اتمی کشور های غربی را یاد اور میشد 2.فروش سلاح های کشتار جمعی کشورهای غربی به صدام و ال سعود و صهیونیست ها را یاد اور میشد. 3. سابقه کشتار مردم هند توسط جنایتکاران انگلیسی را یاداور میشد و میگفت اگر ملت ها در مقابل استعمارگران کهنه و نو اماده ی دفاع بودند این جنایت ها رخ نمی داد
    • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
      1 0
      اتفاقا برد موشکامون به لندن میرسه
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    35 2
    کثافتهای غارتگر لشغالگر مداخله جو تروریست...
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    29 1
    انگلیس غلط کرد!!
  • ش. AE ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    20 6
    جناب وزیر خارجه سفیر این روباه پیر را احضار کنید و با اخطار از وزارت خانه بفرستیدش بره و اما شاگردان سردار دلها حاج قاسم یک کشتی از این انگلیسی ها بگیرید و در عرشه کشتی با پرچم انگلیس پوتینهاتون پاک کنید تا وراجی نکنن
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    18 2
    انگل لیس خبیث
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    16 9
    ان شالله بعد از فتح غرب برای هر مظلوم درد کشیده به انتخاب خودش یک نوکر یا کنیز از به اصطلاح نجیب زادگان انگلیسی در نظر گرفته خواهد شد. برای جبران چند قرن ظلمی که به مسلمانان شده شما انگلیسی ها رو به بردگی خواهیم کشید
  • سیاوش IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    21 3
    ای انگلیس! از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.
  • میثم IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    18 1
    می دانیم کجای تان می سوزد. انقدر بسوزد که با بتادین هم مرحم پیدا نکند. اگر به یخ نیاز داشتید سفارش بدهید. روباه پیر دیگر آن زنان گشت. الان باید التماس کنید. تا شما را جزء آدم حساب کنیم.
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    23 8
    ماشاء الله! سردار حاجی زاده.
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    13 1
    البته که غلط کرد مرتیکه نسناس
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    21 1
    انگلیس که هیچ چی، غربگداها و اصلاحاتچی ها رو هم ناراحت کرده!!!
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    17 2
    شغال پیر از این ناراحتی بمیرد. ایران روز به روز مقتدرتر خواهد شد
  • محسن IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    18 1
    ببخشید، ولی شما گ،،،،، خوردید که خشمگین شدید مگر باید از شما اجازه بگیربم
  • علی ولی خداست .عبا دالله IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    13 2
    این روباه پیر اگر ناراحت شده بمیره زنده باد ایران قدرتمند مرگ بر امریکا و انگلیس و اسرایئل افتاد برو بمیر بی شرف غارت گر گرگ سفت روباه مکار
  • کاوشگر فضایی IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    12 1
    گور پدر انگلیس و دارودستش .
  • میثم IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    11 1
    تا چشتون در بیاد
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    7 2
    دولت و مسئولین ایران نباید در برابر این یاوه گویی و دخالت انگل ستان سکوت کند لطفا" مسئولین محترم ایران پاسخ لازم رو به دولت انگلیس بدهند و نسبت به این سخنان انگل لیس اعتراض کنند ..
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    5 1
    انگل ستان توی لوله آئورت خودش خندید
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    9 1
    مرگ بر انگلیس
  • هادی IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    11 1
    انگلیس و ملکه اش گ...خوردن که اظهار نظر کردن ، اگه قرار بود به حرفای صهیونیزم گوش کنیم ایران نبودیم ، ویران بودیم ، از همه لحاظ ، همونطور که لیبی مصر عراق سوریه افغانستان لبنان و کشور های آفریقایی رو ویران کردن و علی الخصوص آلمان و کره جنوبی و ژاپن که اشغال 100% نظامی هستن بودیم. این 3 کشور آخر اسماشون شاخه ، در عمل وضعیت داخلی شون از رسانه ها پنهانه و خبر درز نمیکنه
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    16 7
    درخواست ما از دولت و مجلس، مقاومت مقتدرانه در برابر فشار غرب، و مقابله به مثل زیر است: 1- سیاست قطعی اعلام شده از طرف امام خامنه ای در تمام ابعاد ذکر شده که ظرافت های بسیار دقیقی دارد و خط قرمز ماست، کلمه به کلمه و مو به مو به طور شجاعانه اجرا گردد. 2- آمریکا باید تمام تحریم‌ها را با هر بر چسب و به هر بهانه و در هر زمانی که وضع کرده است، برای همیشه و به طور یک جا و در عمل لغو کند. 3- آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان باید هزینه‌ ی تمام خسارت‌هایی را که در این شش سال به دلیل عمل نکردن به تعهداتشان در برجام وارد کرده اند، بپردازند. 4- کل مطالبات منابع ما که به دلیل تحریم مسدود شده یا به هر دلیل دیگر توسط غربی‌ها پرداخت نشده است، در هر کشوری که باشد باید وصول گردد. 5- هیچ تضمینی به جز اجرای عملی موارد فوق حتی اگر در سطح کنگره و سنا باشد، هر چند لازم است، اما کافی و پذیرفته نیست. 6- انجام این موارد باید دقیقاً مورد راستی‌آزمایی طولانی مدت قرار گیرد. 7- تا زمانی که راستی آزمایی کامل صورت نگرفته است، نباید هیچ محدودیتی پذیرفته گردد و صنعت هسته‌ای با سرعت تمام در هر سطح و میزان مورد نیاز ممکن توسعه یابد. دوربین‌های نظارتی آژانس بین المللی انرژی اتمی که در واقع آژانس جاسوسی صهیونیست‌ها از تأسیسات هسته‌ای است، جمع آوری گردد و اجازه حضور به این جاسوسان صهیونیست ها در کشور داده نشود، تا مجدداً شاهد ترور دانشمندان هسته‌ای یا خرابکاری در تأسیسات هسته‌ای نباشیم. 8- شرط‌هایی فراتر از لغو تحریم ها در تقابل با سیاست‌های استکباری ظالمانه غرب از جمله خروج آن ها از منطقه و عدم حمایت آن ها از رژیم صهیونیستی گذاشته شود، همان گونه که آن‌ها بعد از شش سال عمل نکردن به تعهدات خود در لغو تحریم‌ها شروط جدید هم اضافه می‌کنند. 9- مکانیسم ماشه باید از برجام حذف گردد تا آمریکا نتواند با بازگشت صوری به برجام، از این امتیاز یک طرفه به ضرر ما سوء استفاده کند. 10- مذاکرات نباید فرسایشی و بی ثمر باشد، لذا باید برای انجام موارد فوق ضرب الاجل قرار داد و مذاکرات را تا زمان انجام موارد اشاره شده در عمل، هر یک سال یک بار در روز امضای برجام، به حال تعلیق در آورد. 11- همت اصلی تمام مسئولان کشور در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، خنثی سازی و بی اثرسازی تحریم ها، و حذف دلار از چرخه ی اقتصاد کشور باشد.
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    14 6
    ما به سرداران سپاه و مردم ایران عزیز این دستاورد بزرگ را تبریک می گوئیم و انگلیس خبیث را به شدت محکوم می کنیم و ذکر زبان ما همیشه مرگ بر آمریکا انگلیس اسرائیل بوده و خواهد بود
  • احد IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    10 1
    روباه پیر باید هم بترسه . تشکر میکنیم از سپاه و ارتش که در راستای امنیت میهن اسلامی زحمت میکشند ، از یاوه سرایی و اراجیف غرب نهراسید ، خدا با ماست
  • كفشنده IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    8 6
    اون روباه ماده استعمارگر سابق انگلیس كه اضافه خورده! حاج حسین شریعتمداری درست میگه كه از ان پی تی خارج بشین كه حساب كار دستشون بیاد. آخه چقدر كوتاه اومدن؟!
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    4 1
    ساکت
  • پیروزه IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    5 1
    از کشورهای غربی می خواهم هر چه زودتر تحریمها را بر دارند که ایران از همین حالا یک ابر قدرت است پس لطفا با کشورم کنار بیاید
  • آدریان دریا IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    4 1
    هرچیزی که باعث خشم باکینگهام بشه رو دوست دارم.مرگ بر انگلیس
  • US ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    8 1
    برای اینکه چشمش در بیاد و زوزه بیشتر بکشه موشکی درست کنید که به وفور و انبوه زیاد به راحتی تا غرب انگلیس برسه
    • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
      0 1
      اتفاقا شده
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    6 1
    انبلیس، گ... می خوری!
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    5 6
    انگلیس گستاخ شده در سفارتش را ببندید تا آدم بشن
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    6 1
    انگلیس غلط کرد
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    5 1
    انگلیس خر یکه بتوچه
  • محمد IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    6 1
    این انگلیسی های خبیث معلومه کجاشون سوخته....عزیزان سپاهی باعث افتخارمسلمانان هستید
  • علـی IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    7 1
    بریتانیا.... خورد با ایران‌اینترنشنال...
  • نادر IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    7 6
    خدا قوت سردار... هارت و پورت انگلیس و.. دیگر با این همت ،بزرگ فرزندان با غیرت خریداری ندارد
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    8 1
    از دست ما عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید........ تا باد چنین بادا......
  • هاخام IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    7 1
    به جهنم درک ...خوری به کسی نیامده
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    7 1
    به جهنم که ناراحت شده،حق این بود که وزیر امور خارجه ما هم داشتن بمب های اتمی انگل یس رو محکوم میکرد!!!
    • سعیدی IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
      2 1
      ما باید به سلاح هسته ای دست یابیم تا این کثافتها برای همیشه دهان گشادشون ببندند چونکه عربستان سعودی ملعون به دنبال خریدن سلاح هسته‌ای از پاکستان ودیگر کشورها هست باپول زیاد میشه همه چیزی خرید واین وهابی پست فطرت جلوش گرفته شود وهابی نامرد بود که بیش هفتصد حاجی ایرانی به شهادت رسان وهرگز ملت ایران فراموش نخواهد کرد
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
      0 0
      بمب اتم حرامه
  • حسين DK ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    3 1
    درود به دلاور مردان سپاه پاسداران
  • ماحسون IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    3 1
    گور پدر انگلیس، مگه شما ناظم مدرسه ماهستید هرکاری کنیم بایداجازه بگیریم، دیگه دوران به در رو تموم شده باید دیگه بگیم دوران اراجیف گفتن هم تموم شده هر کلمه یه ضربه نظامی
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    2 1
    یک شکلات یا ابنبات ترش براش بخرید یادش بره . بچه س دیگه انگلیسی خبیث
  • سروش IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    4 1
    عاشق این سردار حاجی زاده هستم خدا حفظ شون کنه
  • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    4 1
    موشکهای اصلی رو‌ ندیدی، و‌گرنه خودتو جر میدی. اینها رو برای مانور نشون دادند.
  • IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    3 1
    انگل لیس تان بریتانیای صغیر شده استعمار پیر و مکاره برنامه هایی برای دوشیدن شیر گاوهای شیرده دارد برای جلب توجه و خوشایند گاوهای شیرده این سخنان رو گفته قصد دسترسی به شیر گاوهای منطقه دارد .. اقتصاد انگلیس به شدت به شیر گاوهای منطقه نیازمند شده .. مسئولین ایران باید پاسخ یاوه گویی های انگل لیس رو بدهند
  • IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    3 0
    سوخو ۳۵ و j 20 هم بخریم
    • ماحسون IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
      2 1
      بخدا آرزوی منم هستش،انشالله سید عزیزمان بودجه نظامی رو افزایش بده
  • DE ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    2 1
    به آمریکا بگویید از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر. (شهید دکتر بهشتی) / قُلْ مُوتُوا بِغَيْظِكُمْ... بگو با همین خشم (و کینه ای که در دل دارید) بمیرید. (سوره آل عمران،آیه 119) / حالا بایستی به انگلیس گفت از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.
  • حسین 9870 IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    3 1
    مرگ بر انگلیس جاودان باد ایران پاینده باد امام خامنه ای زنده باد ایرانی به کوری چشم دشمنان مقتدر پیش میرویم
  • ایرانی IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    4 1
    مگر این موشکها را انگلیس به ایران داده که حالا با شلیک آنها خشمگین بشه
  • محمدرضا IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    3 1
    ديگه وقتشه برد موشكهامون رو ببريم تا انگليس
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
      0 0
      رفته
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    2 1
    بمیر از عصبانیت ای روباه پیر
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    1 1
    رژیم سلطنتی انگلیس در رویای امپراطوری بریتانیای صغیر ، که جز ده قدرت برتر نظامی جهان هم نیست ، اه ملت های مستعمره دامنش گرفت ، ننگ نفرین بر سرزمین انگلیس
  • سید IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    2 0
    از اتفاق آزادگان در ایران از خشم مقامات و دولت انگلیس بسیار شادمان می شوند! چون معلوم می شود دقیقاً خواسته امثال رئیس علی دلواری تحقق می یابد!
  • امینی IT ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    2 1
    انگلیس و نوکران شکر خوردند... به درک که ناراحت شدند...
  • میرک IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    1 1
    انگلیس غلط کرده باتوله اعجوزپیرش مرگ برانگلیس ونوکرانش.
  • مژگان IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    0 0
    این یعنی علاقه ای به ثمر رسیدن برجام ندارند .بعبارتی چوب لای چرخ برجام
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    4 0
    بفهم اینک این حرف را انگلیس __گذشت آن زمانی که آن کاسه لیس __ رضا خان فاسد که بود بد سرشت __ بفرمانتان کرد هر کار زشت نظیرش نخواهید یافت هیچگه __عقب گرد کنید پس دگر زین ره __
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    2 0
    مرگ بر انگلیس کثیف
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    0 0
    هرگز نمیشه موشک های بالستیک رو به دو دسته دارای قابلیت حمل کلاهک اتمی و بدون قابلیت حمل کلاهک اتمی تقسیم کرد چون روی همه موشک های بالستیک میشه کلاهک اتمی نصب کرد شوروی حتی روی راکت فراگ هم کلاهک اتمی نصب کرده بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس