کد خبر 1315646
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲
پتو

در این گزارش مدل‌های مختلف پتو در بازه قیمتی ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، بازار خرید پتو در فصل سرما تا حدودی داغ است. انواع پتوهای مسافرتی و یا پتوهای ضخیم از جمله این خریدهاست. در این خبر به بررسی قیمت چند مدل پتو با مشخصات آن ها می پردازیم تا اگر شما قصد خرید این کالا را دارید، راهنمای این خرید باشیم.

پتوی کاناپه ای، یکی از این مدل پتوها که برای استفاده روی کاناپه نیز استفاده شود. پتوی نیمه ضخیم پتو مسافرتی نسیم مدل پارمیس است که به نرخ ۱۶۰ هزار تومان در فروشگاه‌های آنلاین به فروش می‌رسد. این پتو در پانزده رنگ از جمله قرمز و کرم عرضه می‌شود. این پتو نیز از جنس پلی‌استر است.

پتوی حوله ای، پتوی دیگری که شاید مورد استقبال خریداران پتو قرار بگیرد و رنج قیمتی آن نیز در محدود کالا فوق است. پتوهای حوله‌ای است که نسبت به نوع پتوی فوق از ضخامت کمتری برخوردار است. این پتو نیز با قیمت ۱۶۰ هزار تومان در فروشگاه‌های مجازی و حضوری عرضه می‌شود. این کالا در ۲۱ رنگ بندی به مشتریان عرضه می‌شود.

پتوی بندری؛ مطابق همین قیمت پتوهای بندری نیز هم خریداران خاصی دارد. این پتوها که در دسته نیمه ضخیم‌ها قرار می‌گیرند در فصل بهار و انتهای فصل زمستان بیشتر استفاده می‌شوند. این پتوها نیز به نرخ ۱۶۰ هزار تومان در بازار عرضه می‌شوند. البته که این کالا در بیست رنگ به فروش می رسد. جنس آن از نخ پلی‌استر بوده و در ابعاد ۲۲۰x۱۵۰x۰.۲ سانتی‌متر است.

پتوی گلبافت؛ این پتوها که با این نام در میان مردم معروف هستند، توسط شرکت‌های مختلفی تولید می‌شود و جزو پتوی‌های ضخیم قرار می‌گیرد. ابعاد این پتو ۲۲۰ x ۱۶۰ x ۱ بوده و در ۲۵ رنگ قابل خرید است. قیمت این پتو ۴۶۰ هزار تومان است.
پتو مدل Polarvide این پتو که جنسی شبیه به نمد دارد، در قالب پتوهای نیمه ضخیم قرار می‌گیرد. جنس این پتو نیز پلی استر بوده و دارای ضخامت ۱۳۰ × ۱۷۰ سانتی‌متری است. برای خرید این نوع پتو باید ۴۷۰ هزار تومان پول داشته باشد. این نوع پتو در ۸ رنگ به مشتریان عرضه می‌شود.

پتو مسافرتی مدل VITMOSSA این پتو هم شبیه به پتوی فوق دارای ضخامت کمی است و بیشتر برای سفرها و استفاده در خوابگاه‌ها خریداری می‌شود چرا که حمل آن آسان و وزن آن ۳۵۰ گرم است. قیمت این پتو ۱۱۹ هزار تومان بوده که در فروشگاه‌های مجازی و حضوری با دو رنگ عرضه می‌شود.

پتو مسافرتی مدل طلاکوب؛ این پتو که کم‌ترین ضخامت را نسبت به سایر پتوهای معرفی شده دارد، اما به علت طراحی روی آن قیمت بیشتری را دارد. جنس این پتو هم پلی استر بوده و با ضخامت ۲۴۰ x ۲۲۰ x ۲ سانتی‌متر برای استفاده دو نفر عرضه می‌شود. قیمت این پتو ۴۸۵ هزار تومان است.

آخرین پتویی که در رنج قیمتی بین ۱۶۰ تا ۴۸۵ هزار تومان مورد بررسی ما قرار گرفته است، پتو مسافرتی مدل SH ۳۰۱ سایز ۱۵۵ x ۲۱۰ سانتی متر است که بیشتر در فصول بهار و انتهای زمستان مورد استفاده قرار می‌گیرد. قیمت این پتو ۳۱۹ هزار تومان است.

عکس کالا نام اندازه قیمت (تومان) 
پتو پتوی کاناپه ای ۲۲۰x۱۵۰x۰.۲ سانتی‌متر ۱۶۰ هزار تومان
پتو حوله ای پتوی حوله ای ۲۲۰x۱۵۰x۰.۲ سانتی‌متر ۱۶۰ هزار تومان
پتو بندری پتوی بندری ۲۲۰x۱۵۰x۰.۲ سانتی‌متر ۱۶۰ هزار تومان
پتوی گلبافت؛ پتوی گلبافت  ... ۴۶۰ هزار تومان
پتو مدل Polarvide پتو مدل Polarvide ۴۷۰ هزار تومان
پتو پتو مسافرتی مدل VITMOSSA ۳۵۰ گرم ۱۱۹ هزار تومان
پتو پتو مسافرتی مدل طلاکوب ۲۴۰ x ۲۲۰ x ۲ سانتی‌متر ۴۸۵ هزار تومان

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    6 2
    پتو فقط پلنگی های قدیم که همه به هم هدیه وکادو میدادند وتو هر خونه تعدادی باز وآکبندوجودداشت!
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    2 1
    پتو سربازی یادت رفت که شب میخوابیدی صبح پر دهان مو میشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس