کد خبر 1311014
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸
تقطیع سخنان وحیدی توسط برخی رسانه‌های اصلاح طلب / تلاش برای ایجاد دست‌انداز در مسیر دولتمردان

برخی رسانه‌های جریان اصلاح طلب امروز با تقطیع سخنان وزیر کشور، خبری را با تیتری بر خلاف اظهارات وحیدی منتشر کردند.

به گزارش مشرق، روی کار آمدن دولت سیزدهم و افزایش تلاش مسئولان برای حل مشکلاتی که در طی سال های گذشته به دلیل عدم توجه به مسائل داخلی و معطوف شدن تمام نگاه مسئولان به مذاکرات و البته برخی ناکارآمدی های مسئولان گذشته ایجاد شده بود، منجر شد تا برخی از رسانه های جریان اصلاح طلب و اعتدالی سعی کنند با حاشیه سازی برای دولت، دست اندازهایی را در مسیر دولتمردان برای حل مشکلات ایجاد کنند.

این موضوع اخیرا در بحث سخنان وزیر کشور هم دیده شد که در این راستا دیدیم برخی رسانه های این جریان با تقطیع سخنان وزیر اخباری را بر خلاف آنچه از سوی وحیدی گفته شده بود را منتشر کردند.

البته رسانه هایی که با تیتری اشتباه از وزیر کشور دولت سیزدهم حاشیه هایی را ایجاد کرده بودند، مدتی بعد خبر خود را اصلاح کردند و با تاکید برا اینکه برداشت پیشین از سخنان وزیر کشور صحیح نبوده، بخش کامل اظهارات وحیدی را منتشر کردند.

وزیر کشور در دومین روز از نخستین نشست سراسری مدیران کل امور زنان و خانواده استانداری های سراسر کشور در دولت سیزدهم مطالبی را در باره مسائل زنان مطرح کرده بود که برخی رسانه های جریان اصلاح طلب با تیتر اشتباه «وزیر کشور: اگر انقلاب بخواهد ضربه ببیند، از ناحیه زنان است»، به موضوع سخنان وزیر کشور پرداختند.

بر همین اساس هم وزارت کشور از رسانه ها و خبرنگاران خواست تا در انتشار اظهارات مسوولین نهایت دقت وامانت داری را داشته باشند تا موجب سواستفاده دشمنان و رسانه های معاند و ضد انقلاب نشود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    24 1
    هنوز وقت برخورد با این کذابهای رسانه ایی افسادطلب نشده ؟؟؟
    • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
      12 1
      منتظریم به شدت..... برخورد محکم و قاطع
    • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
      7 0
      اگه خود اصلاحطلبان به قدرت برسند درب تمام رسانه ها رو تخته میکنند
    • IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
      4 0
      شما ی مدت ک الکی از کسی بدگویی کنی و ب دروغ ذهن ها اتوماتیک در اینده به شما بدبین و کدر خواهد شد این نتیجه اقدامات این افرادست حتی اگر اصلاح جملات داشته باشند کار باهدف خروجی در هر حالت برای ایشان مثبت لذا فقط برخورد قضایی چاره کار است
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    12 0
    مرگ بر منافق
  • ۱۲۵ IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    13 1
    به برادران اصلاح طلب بگویید با این کارها آیا مشکل شما حل میشود؟ فرض کنیم وزیر کشور این حرف را زده باشد آیا شما دیگر پیروز میدان هستید ؟ آیا شما نمیخواهید عمیق تر بیندیشید؟ آیا نمیخواهید دور اندیش باشید؟ این سبک سریها چیست که شما مرتکب میشوید؟ لطفا کارهای بچگانه را کنار بگذارید و یک فکر اساسی بحال اصلاحات بکنید.فقط بیش از این آبروی ما رانبرید. دیگه اون دوره گذشت که یک کلمه را سوژه میکردید و یک جریان درست میگردید . همه را همیشه نمیتوان فریب داد. لطفا فقط صداقت داشته باشید.
    • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
      9 0
      یک هزارم فهم یه آدم نرمال رو بعضیاشون شاید نداشته باشن
  • محمدایوب IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    11 0
    این اصلاح طلبان وطن فروش تا کی باید هر غلطی میخواهند بکنند وکسی با آنها برخورد نکند یک دروغی را می اندازند بعد که اثر خود را کرد یا درست میکنند با توجیه اما آن تاثیر خود راگذاشته. اگر دولت توان برخورد ندارد به مردم واگذار کند تا این سرمایه های اسراییل را به سزای اعمالشان برسانند
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    12 0
    دروغ و نشر کذب جرم است. با این مجرمان پلید برخورد کنید
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    9 1
    اسلاحتلب بی وجدانه
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    1 10
    قبلا حرف های روحانی هم تقطیع شد
    • محمدایوب IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
      1 0
      آخه آدم بلانسبت حرفهای روحانی که از اول تا آخر دروغ وفحش وناسزا بود ارزش تقطیع داشت نمونه آن رفع بالمره تمام تحریمها. از رکود گذشتیم. برجام فتح الفتوح بود. قدرتهای بزرگ جلوی ما سر تعظیم فرود آوردند مگر آنکه در مقابل حرف روحانی گفت زرشک.
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    9 1
    ظاهرا هم در دیزی بازه و هم گربه هابی حیان....!!!!! چرانبایدباچنین دروغ پردازیهاو فتنه انگیزیها برخوردجدی بشه...؟ ازچه می ترسیم؟ ماکه بیش ازچهل ساله که بااربابان گردن کلفتشون داریم مبارزه می کنیم ودربسیاری ازجبهه هاهم پیروزمیدان بوده ایم......چرابایدبه اینها میدان داد...؟؟!!!!!!!!
  • US ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    0 6
    یعنی اینها رو نگفته ؟
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    4 0
    این مزدوران سرمایه های غرب واسرائیل هستند
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    0 0
    بالاخره بعد از سالها هنوز در باره برخورد با پخش دروغ و اتهام بی اساس در رسانه های مجازی و غیر مجازی هیچگونه تصمیم قاطع گرفته نمی‌شود و همین امر باعث سر در گمی وانحراف افکار جامعه می‌شود در حالیکه همه می‌دانند عده ای در کشور با اهدافی شوم علیه نظام و مردم قلم می‌زنند و مزدش را از خارج دریافت می‌کنند واین آزادی بیان نیست دقیقا آزادی خیانت و آزادی براندازی است لذا پیشگیری وبرخورد قاطع با اینگونه اقدامات وظیفه اصلی مسولین امور است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس