۳۷۰ نماینده اروپایی خواستار پایان تبعیض نژادی علیه فلسطینیان شدند

۳۷۰ نماینده پارلمان اروپا در نامه‌ای به مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خواستار پایان تبعیض نژادی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان شدند.

به گزارش مشرق، به نقل از فلسطین الیوم، این نمایندگان در نامه به جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا نسبت به وضعیت جاری در اراضی اشغالی فلسطین در سایه سیاست‌های نژادپرستانه رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کرده و بر ضرورت تضمین ارسال کمک‌های بشردوستانه برای ملت فلسطین بدون هرگونه محدودیتی و مطابق قوانین بین المللی تاکید کردند.

امضا کنندگان این نامه تاکید کردند که سیاست‌های رژیم صهیونیستی موجب تبعیض نژادی علیه فلسطینیان و سلب حقوق آنان شده است.
آنها در همین راستا به گزارشی از دیده بان حقوق بشر اشاره کردند که آورده است که رژیم صهیونیستی از طریق تجاوزات خود علیه فلسطینیان در اراضی اشغالی خطوط قرمز را زیر پا گذاشته است و این تجاوزات بعضاً در قوانین بین الملل به عنوان تبعیض نژادی شناخته می‌شود.
نمایندگان اروپایی عنوان کردند که از جمله تجاوزات رژیم صهیونیستی می‌توان به کوچاندن اجباری فلسطینیان در سرتاسر کرانه باختری از جمله قدس به ویژه محله های شیخ جراح و سلوان اشاره کرد.
درخواست نمایندگان اروپایی در حالی بیان می‌شود که رژیم صهیونیستی اخیرا اعلام کرد، کار ساخت دیوار امنیتی ۶۵ کیلومتری در اطراف غزه را به پایان رسانده است. بدین گونه نوار غزه که سال‌هاست از هر طرف تحت محاصره است، بیش از پیش در تنگنا و محاصره قرار خواهد گرفت.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس