به گزارش مشرق، یک فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: حدود ۱۵سال پیش، یک از روش‌های منافقین برای یارگیری داخل ایران، ارسال ایمیل‌های انبوه به ایرانی‌ها با پوشش فعال سیاسی در تبعید بود تا شاید یک تیر در تاریکی به هدف بنشیند و...!

بعد از چند مرحله رفت و برگشت ایمیلی هم در نهایت عنصر سازمانی(عمدتا خانم) خود را معرفی میکرد.

یکی از اقشار در اولویت ارتباط‌گیری، فعالین دانشجویی بودند و سازمان تلاش می‌کرد با استفاده از وعده و وعید و فریب روانی، ارتباط خود را با این عناصر تثبیت کند و از آن‌ها در راستای اهداف خود مثل جمع‌آوری اطلاعات از محیط دانشگاه‌های ایران، جهت‌دهی سیاسی به فعالین و... بهره ببرد.

از جمله فعالیت‌هایی که سازمان در این ارتباط ایمیلی بر آن تأکید داشت، شعارنویسی در سطح دانشگاه یا طرح شعارهای ساختارشکن سیاسی در تجمعات صنفی و فیلمبرداری از این صحنه‌ها و ارسال آن برای رابط سازمانی بود تا از آن به عنوان ملات رسانه‌ای در تلویزیون ماهواره‌ای منافقین استفاده شود.

در مواردی هم، برخی عناصر فریب‌خورده توسط منافقین، درصورت چک و کنترل و تأیید عناصر میدانی مرتبط با سازمان در داخل کشور(مثل خانواده معدومین نفاق یا برخی توابین و...) تبدیل به عامل عملیات تروریستی در سطح انتظامی می‌شدند و از آن‌ها برای آتش‌زدن برخی اماکن عمومی و... استفاده میشد.

در برخی مواردی اما به صورت اتفاقی تیر رها شده در تاریکی، به جای خوبی اصابت میکرد و فعالین شاخص برخی تشکل‌های دانشجویی را در تور فریب منافقین قرار میداد..

در چنین مواردی، سازمان برای حفظ این عنصر ارزشمند، فعالیت‌های او را از مرحله عملیات میدانی به عملیات رسانه‌ای تغییر میداد.

در این موارد سازمان از فعال دانشجویی مذکور، برای انتشار بیانیه‌ها و اعلام مواضع همسو با منافقین استفاده می‌کرد و حتی متن بیانیه‌ها و سخنرانی‌های این افراد را خود برای آن‌ها تنظیم و ارسال میکرد تا در موقع مناسب آن را در تریبون‌های در اختیار اعلام کنند.

آنچه در رابطه با معدود دانشجویان فریب‌خورده توسط گروهک منافقین که اقدام به موارد متعدد عملیات تروریستی نموده‌اند مطرح می‌شود و یا از زبان برخی فعالین تشکل‌های دانشجویی و در قالب مواضع همسو با تروریست‌ها بیان می‌شود، درقالب همین شیوه از ارتباط‌گیری مبتنی بر فریب قابل تحلیل است.

در واقع تروریست‌های منافقین که زمانی به‌طور مستقیم خون مردم را می‌ریختند، حالا چند سالی هست که به واسطه نفرت عمومی از این گروهک خبیث، مجبورند با پوشش‌های مختلف و طرح فریب‌ها نسبت به یارگیری از بعضی افراد مستعد فریب‌خوردن اقدام کنند تا شاید کمی در نابودی خود وقفه ایجاد کنند.

حیله جدید تروریست‌های منافقین برای یارگیری در ایران

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • کریم IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    6 8
    یعنی کل انتقادات و اعتراضات دانشجویان تو این تحلیل می گنجه استاد؟
    • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
      5 2
      اعتراضات نه ولی وقتی جایی رو آتیش زدی، بله همش میگنجه، سوال بعدی!!!
  • محمدرضا حمیدی NL ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    14 2
    این گروهک منفور و خائن انقدر داغ بر دل ملت گذاشته اند و عزیزان ملت را به خاک و خون کشیده اند که درجه ی تنفر ملت از این عناصر خودفروخته صدبرابر بیشتر از صهیونیستهاست بیچاره تر از منافقین کسی هست که در دام این مزدوران اواره بیفتد
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    6 2
    قاتلان و جاسوسان پست.
  • امید IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    4 0
    نه داداش، کل انتقادها از طرف منافقا نیست، نحوه بیانش، نحوه انتشارش، کذب بودن یا نبودنش و.... از طرف منافقا مدیریت میشه.
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    6 2
    تخم دوزرده که نگذاشته دانشجو شده. ماهم دانشجو بودیم. دانشحو باید شعور صحبت کردن با منتخب مردم رو داشته باشه. دانشجو که ارث باباش رو از رئیس جمهور طلب نداره که با پرخاش حرف بزنه.
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    4 2
    نمونه اش را سراغ دارم سال 86 جلوی دانشگاه شیراز تحصن به پا می کردند دختر و پسر به قول خودشون آزادی بیان البته آخرشم نفهمیدیم منظور از آزادی بیان چی بود کلا.. با سر دسته گی یک دختر و یک پسر ترم نجومی کارهاشون دنبال می شد از دانشگاه هم چندتاشون به دلیل مشروطیت بالا در شرف اخراجی بودن ته قضیه همون دختر و پسرها سر از فرانسه در آوردن و آخر سر هم به دوستان منافقشون پیوستند
  • علوی IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    0 0
    شهرهای مذهبی بویژه رانندگان اطراف حرم امام رضا از مراکز اصلی شایعه پراکنی وتبلیغات دشمنان اسلام بویژه صهیونیستها ووهابیان اند اینها شایعه می پراکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس